Świąteczny katalog ;)

Hejka kobietki
Chwile dzisiejszego wieczoru umilił mi mój ukochany katalog ;)
W wersji pdf
 Link;-) MARIZA_katalog_6_2015.pdf
do pobrania na telefon, tablet, komputer! oraz w tradycyjnej wersji u Twojej konsultantki;)
Jezeli nie masz żadnej w pobliżu to możesz sama się zarejestrować w klubie konsultanta :)
To Twój wybór  :) wszystkie informacje o współpracy znajdziesz tu
Link:) Współpraca z Mariza ;)
Link :)  strefamariza
Twoje przywileje w mojej grupie ;) O_O

Ja mogę Ci obiecać pomoc i wsparcie a na własnej pracy możesz tylko skorzystać ;)
Powiedz tylko tak;) i zarejestruj się
Jako Twój sponsor/lider wprowadzę Ciebie do mojego kosmetycznego świata
*************
 Jestem bardzo Happy widząc kosmetyczną magie świątecznych prezentów i promocji :)
Katalog jest wielkim zaskoczeniem bo powinien być dopiero ok 29!!
Zapraszam wszystkie ciekawskie babeczki te duże i te małe <3
A nawet waszych tatusiów, mężów oczywiście, braci itp.  dla nich też coś ciekawego się w nim znajdzie :)
Oczywiście nasze must have to bombki świąteczne kryjące wody i sole do Kąpieli ;) które są naszą Świąteczną edycją limitowaną.
Ogromny wybór lakierów do paznokci w przeróżnych barwach odcieniach, kolorach a nawet konsystencjach :-o
Nowości katalogu 6
*Woda dla Pań Imiga Glam
* Woda dla Panów More Energy for Men
* Podkład kryjący Long Lasting
* Mini lakiery do paznokci z brokatem
* Cienie do powiek Mono metaliczne IDALIQ
Promocje
* Twoje ulubione kosmetyki w komplecie świątecznym i niskiej cenie ;)
* Wody perfumowane aż 10 zł Taniej !!
* Pudry po niskich cenach
* Tusz lift Lash (22.00zł) +czarna konturówka gratis.
!!! Robiąc zakupy o wartości 50 zł* Możesz dostać jedną z nowych perfumetek Imiga gratis:-)
(*zamówienie ze stron od 6 do 25)
I to juz wszystko
Buziaczki pa pa