szeptypustyni

Hej dziewczyny dzisiejszy post będzie na prośbę koleżanki blogerki ;)
Nie jest on żadnym postem sponsorowanym :) !!
Po prostu postanowiłam że ta mała kobietka ma świetny plan;
Wspierać wszystkie osoby które zmagają sie z taka chorobą jak depresja!!!
wiec postanowiłam Ja wesprzeć w tym nie idealnym planie;)
Dlatego chciałam poruszyć ten temat na moim blogu bo chociaż jest on o kosmetykach to nie tylko "kosmetykami człowiek żyje "
Czym dokładnie jest depresja możecie przeczytać tu
depresja CO takiego jest!!
Ja chciałam was uświadomić ze możecie spotkać osobę z depresja nawet u siebie w rodzinie. Wtedy taka osoba nawet moze nie być świadoma ze cos jest z nią nie tak!!!
Czasami nie zdajemy sobie sprawę kiedy Twój przyjaciel lub przyjaciółka wołają o pomoc!!!
Moze to być nic nie znaczący telefon (...)
Albo głupi post Facebooku z treści którego można wyczytać "Pożegnanie się ze światem"
Wiec jezeli komuś zalezy nauczmy sie czytać miedzy wierszami
Jezeli twoja koleżanka mówi "nie" a Ty czujesz ze w głębi duszy mówi  "tak"
Moze  tak nie wiele wystarczy zostac z ta osoba przytulic a nawet pomilczec!! Co ty na to??
Może akurat unikniemy tragedii!
@@@@@@@@@
Myślisz ze Ja nie mam pod górkę???
Mylisz się przeczytaj moje stare wpisy sprzed roku !
Codziennie tęsknię za dziecmi(...)
Kiedys nawet mniemałam myśli samobójcze ale bardziej  bałam się tego co będzie z moimi skarbami !! Jak przyjmą to moi rodzice, rodzina, znajomi, przyjaciele - na nie mam przyjaciół !!
Bo każdy przychodzi tylko wtedy kiedy coś potrzebuje !! Lub coś dostanie w zamian!!
W dzisiejszym świecie nie ma bezinteresowności! Nie ma nic za darmo!!
Nawet bezdomny żebrzący na ulicy nie chce jedzenia !! Bo zbiera na Alkohol!! (...)
W szkole średniej miałam koleżankę która była bardzo inteligentna jednak cos było z nią nie tak !! Pewnego razu powiedział do mnie "cos Ci pokaże" Ja patrzę ona chowa dzie w szafie z ubraniami !!! Po 10 minutach zaciekawiona otwieram drzwi szafy i widzę ze moja "koleżanka" robi sobie rany żyletką wyciągniętą od maszynki!!
Mówiła ze to jej pomaga !! Tylko w czym ???
Czym jest dla was okaleczanie siebie???
Niszczenie własnego Ja?""
Napewno to troszkę jest znajome Ci ??
Jezeli tak to mamy problem i musisz cis z tym zrobić!!
@@@@@
Czy kiedykolwiek zastanawialiście sie jak jasnowidz rozpoznaje czy osoba poszukiwana żyje????
On czuje ze dana osoba ma głowę "pełna zmartwień, złych myśli itp." Jezeli tak to znak ze dana osoba żyje!!!
Tak dobrze myślicie nasze zmartwienia depresje złe samopoczucie są nierozłączne z naszym życiem to od nas zalezy czy sie poddamy teraz !!!
Czy zaczniemy walkę o nasza duszę a nawet może zbawienie;)
Kiedys nawet przeczytałam ze piekło nie jest to ogień!!! tylko 1000 razy powiększone nasze Zmartwienia z zycia teraźniejszego!!!
Wiec samobójstwo nie jest wyjściem z sytuacji tylko najgorsza krzywda jaką sam  Ty i Ja moglibyśmy sobie wyrządzić (...)
Wiec masz tyko jedno wyjście wstań i walcz o swoje szczęście tylko najpierw musisz pokonać samego siebie wewnętrznie i przekonać się ze życie jest piękne!!!
Ktos kiedyś zapytany z kąt bierze energie na codzienny uśmiech i radość powiedział; "to Ja sama decyduje czy w moim zyciu panuje szczęście czy nie wiec nie tracę siły na smutek"
Moze to nie dokładnie tak ale cos w tym jest :)
Wiec starajmy sie być pozytywni i pamiętajmy ze życie to nie tylko "bycie na szczytach" ale takze porażki, zmartwienia i troski!!!
Nauczmy sie z tym zyc a co najważniejsze doceniajmy tych którzy są przy mas i nas wspierają wtedy gdy jest zle;) I cieszy sie z nami gdy jest dobrze :)
*********
Reszta no cóż mam powiedzieć niech pocałuje nas tak gdzie słonce nie dochodzi  sier@@@ na szczaw ;)
****
No cóż wam powiem najważniejsze miec zdrowy dystans do zycia zapraszam na bloga koleżanki
szeptypustyni
To dzieki jej inspiracji powstał dzisiejszy post ;)
Czekam na wasze komentarze na ten temat :)
Oczywiście miło widziany kom + link do bloga (pod warunkiem ze na pewno przeczytałaś/eś post)
Z pozytywna energią
Buziaczki pa pa