Wakacje z blogerkami

Hej wszystkim Dołączyłam do bardzo ciekawej wakacyjnej akcji pt.
Wakacje z Blogerkami


Jesteście ciekawe jak Ja i inne dziewczyny z blogosfery spędzamy wakacje?

Jeżeli tak :) Zapraszam do naszej zabawy

 Więc troszkę o naszej akcji
Dwanaście Blogerek zebranych przez

Gift-for-Sister

1. Siostry z przypadku, przyjaciółki z wyboru
2. Liveagi
3. Zmalowanalala
4. Sylwiatestujeiradzi
5. Nicenailsbykarola
6. Margaritkaaa
7. Skezjablog
8. Swiat- Lyll
9. Cosmeticosmos
10.Kolorowyswiatmarzen
11. Ja -rogatyaniol19

Stworzą wakacyjne posty ! Każda z nas będzie miała 5 dni na publikowanie  swoich postów żeby było trudniej mamy 3 posty o tej samej  tematyce...
1. Dzień
TAG WAKACJE Z BLOGERKAMI
3. Dzień
Recenzja produktu, który jest jej zdaniem niezbędny podczas wakacji
5. Dzień
Wakacyjna stylizacja
 2 i 4 dzień (jak na razie) nie jest niczym ograniczony możemy sobie wymyślić niespodziankę dla was....
Pozostałe blogerki maja za zadanie udostępniać i promować nasze posty:)

każda z nas będzie posiadała swój wakacyjny baner po nim poznacie która z nas jest  waszą wakacyjną królową ;)


Jestem wielką szczęściarą bo będę miała ułatwione zadanie jako ostatnia występująca w akcji będę już widziała posty innych uczestniczek :)

Nie pozwolę Wam zapomnieć o ciepłych i pięknych wakacjach, bo będą jeszcze trwać
Cała akcja trwa od 01.07.2015 do 31.08. 2015
Naszym finiszem będzie podsumowanie akcji...
Mile widziane wasze komentarze i pomysły
 
 Obserwujcie nasze posty wszystkie aktualności znajdziesz na fb

Wakacje z blogerkami facebook

Zetnij włos!!! Podaruj go innym ;)

Hej moje Panie dzisiaj pisze dla was post o  dość szczególnej tematyce  bo jest on o naszych wspaniałych włosach!!
No właśnie kim jest kobieta bez długich pięknych włosków!
Długie śliczne włosy są atrybutem każdej kobiety ...
Jednak niektóre kobiety wolą krótkie lub krótsze włosy.... I fantastycznie w nich wyglądają !   To jest fakt;)
Jednak są wśród nas kobiety,  dzieci  które utraciły swoje włosy w wyniku chemioterapii lub innego wypadku losowego i nigdy nie będą mogły mieć swojej czupryny....
Przyszedł sezon wakacyjny wiele z nas pragnie zmienić fryzurę idzie do fryzjera obcina sie! Włoski trafiają do śmieci???
My szczęśliwe z nową fryzurka za którą płacimy idziemy do domku.....
Czy można inaczej np.
 Nie płacąc za ścięcie włosów?
 Nie wyrzucać ich do śmieci?
Tak !!! Wystarczy dołączyć się do akcji oddający włosy w darowiźnie na perukę dla naszych chorych..
Takie akcje noszą nazwę np "Daj Włos"
Przeważnie są organizowane w formie różnych kampanii ... My nie musimy czekać na ich organizacje wystarczy wejść na jedną ze stron organizacji i wyszukać listy fryzjerów które dołączyły do akcji ... Kolejnym krokiem jest umówienie sie na wizytę :D
Do fryzjera który obetnie nasze włosy według ściśle określonych reguł .... Oraz uformuje naszą nową fryzurkę. Dzieki temu zostaną one przekazane fundacji Rak’n’Roll.
Strona fundacji
https://www.facebook.com/FundacjaRaknRoll
Przekazanie Fundacji ściętych włosów, pozwoli na zrobienie naturalnych peruk.
Peruki będą przekazywane za darmo kobietom, które walczą z rakiem.
Oczywiście włosy możesz ściągnąć sama ale wtedy nie będziesz miała ich ładnie obciętych w formie wymożonej fryzury.

 Wymagania i instrukcja ścinania włosów

Minimalna długość włosów, które można przekazać fundacji to 25 cm.
Włosy należy przed ścięciem umyć, bez korzystania odżywki,
Nie  wolno także pomieszać końca włosów z nasadą.
Włosy należy obcinać według następujących zasad:
1.Umyte i wysuszone włosy, dzielimy na kilka pasm.
2.Każde pasmo pleciemy w warkocz, po czym wiążemy gumką (najlepiej recepturką), dla bezpieczeństwa w kilku miejscach.
3.Warkocze ucinamy około 2 cm powyżej utrzymującej ich gumki (od strony głowy), nie należy ich wyrównać.
4.Ścięte i dokładnie wysuszone warkocze zawijamy np w papier.
5.Oznaczamy nasadę włosa np wkładamy pod gumkę karteczkę z napisem „nasada”
6.Włosy wysyłamy na adres Fundacji.
(Wraz z naszym oświadczeniem darowizny na rzecz fundacji)
Rak’n’Roll
 ul.Podchorążych 15/19,
 lok. 38B, 00-721 Warszawa
Zapraszam was na stronę gazety w której kobieta opowiada jak ona widzi ścinanie włosów oraz jak jest to ważne dla kobiet
http://m.metro.gazeta.pl/Lifestyle/1,129012,13089160,Sciela_wlosy__ktore_zapuszczala_5_lat__Na_peruke_dla.html

Lista salonów fryzjerskich współpracujących z fundacją:
http://przeklej.org/file/6ReKxw/Lista.Salonow.Rak.n.roll.odt

Makijaż z okładki

Będąc małolatą przeglądałam czasopisma i marzyłam by wyglądać tak pięknie jak te Panie!!!
Dorastając chciałam się nauczyć sztuki makijażu 😊 Teraz jestem tutaj i piszę dla Was
Dziele się swoimi przemyśleniami aby każda z nas zamieniła sie z brzydkiego kaczątka w pięknego łabędzia...
By tak było trzeba znać i przestrzegać pare zasad kosmetycznych!!!


1. Oczyszczanie
 zapraszam do postu


2. Ukrycie niedoskonałości

Nie wiem czy jesteście tego świadome ale każda z nas je ma...
Czasami wyskakują przed okresem pod wpływem naszych hormonów !!!
Wypryski, zaskórniaki, nawet plamy po trądziku, naczynka, zasinienia i sińce pod oczami możemy łatwo zakryć!!!
Tylko trzeba wiedzieć jak i czym😊


Firma Mariza nam to w znacznym stopniu ułatwiła wprowadzając do swojej kolekcji kamuflaże z czego bardzo się cieszę.
Jak je stosować ?
Najlepiej nakładać go punktowo na wyprysk,
najmocniej kryje nakładany na mokro tzw. może użyć nawilżonej letnią wodą gąbeczki do makijażu i delikatnie wklepać opuszkiem palców.


W Mariza dostępne są kamuflaże
1. Naturalny i jasny beż
Powinien być dopasowany do Twojej cery czyli równomiernie wtopić sie z  kolorem podkładu!!  Aby ukryć i zamaskować niedoskonałości.
Możemy również użyć go na powiece jako baza pod cienie i wyrównać nim kolor powieki
2. Zielony
Nałożony na zaczerwienienia naszej skóry skutecznie je zakryje


Teraz korektory
Mają one takie same zadanie jak kamuflaż różnią sie jedynie konsystencją oraz sposobem krycia. ( korektor ma mniejsze krycie  i lżejszy skład więc nie obciąża nam skóry polecam go do użytku codziennego.


Firma Mariza stworzyła
1. Korektor do twarzy w płynie (antybakteryjny)
W odcieniach
*
*
Ma on za zadanie ukryć nasze niedoskonałości oraz złagodzić podrażnienia ( dzieki działaniu olejku z drzewa herbacianego i  allantoinę)
Wspomaga i przyspiesza proces regeneracji
Korektor powinien być dobrany w odcieniu naszego fluidu tworząc z nim jednolitą całość




2. Korektor pod oczy
Ktos może zadać pytanie! Dlaczego mam mieć  dwa korektory??
Przecież wystarczy mi tylko jeden!!
Otóż nie
Skóra pod naszym okiem ma bardzo delikatną warstwę, którą łatwo można podrażnić lub rozciągnąć!!  Więc ważna jest lekka konsystencja korektora.
Korektor pod oczy rozświetlający
Ma on za zadanie rozjaśnić nasze cienie pod oczami (ukryje to zmęczenie po nie wyspanej nocy)
Ważne
Korektor musi być o 1 lub 2 tony Jaśniejszy od naszego podkładu aby nie było widać granicy (różnicy) między nimi




Baza
Po co komu baza!!!
O czym  ta kobieta pisze?
Jest to błogosławieństwo dla każdej z nas.
* Wygładza i matuje naszą skórę
* Ułatwia aplikację podkładu i pudru
* Utrwala trwałość makijażu
Potrzebujesz więcej argumentów żeby zadać ją stosować
Firma Mariza ma dla nas
* korygująca baza pod makijaż
* Matująca baza pod makijaż
* Wygładzająca baza pod makijaż
* Silikonowa baza pod makijaż
Czas na nasz fluid
Jest podstawą makijażu wiec należy go dobrze dobrać do odcienia naszej skóry.
Jest to bardzo obszerny temat wiec poświęcimy mu cały oddzielny post.




Puder
Jest on potrzebny do zmatowienia i utrwalenia naszego makijażu.
W tym wypadku najlepsze są
* Matująco- wygładzający puder bambusowy
* Matują puder ryżowy
Dlaczego są one bezbarwne?
Mają za zadanie zmatowić naszą skórę na twarzy aby się nie świeciła (absorbuje nadmiar sebum)
Przedłuża trwałość makijażu.