RozmyślankiNatalki**2

Miał być post z katalogiem i nowościami ale oczywiście musiałam się wyżalić

Jak widzicie nie za czesto teraz pisze :(
To dla tego ze nie zawsze mam ochote lub jestem zmeczona po pracy !
Codzienny stres i smutek - strasznie tesknie za moimi skarbami :(
Ciągłe czekanie na decyzje urzedników (...)
Nikt nie mówił że bedzie łatwo...

******
Żeby jeszcze było milej to mój komputer działa jak mu się chce,
a to wyłańcza się w czasie przetwarzania filmu na youtube!!!
albo jeszcze lepiej wogóle sie nie włańcza.. bo po co ma działać!!!
najleprze było mw tygodniu jak monitor z widoku poziomego ustawił sie w widok pionowy!!!!
No ale cóz złośliwość rzeczy martych nie zna granic!!!1
MÓJ BIEDNY MĄŻ MA CZASAMI cieżko kiedy sie denerwuję jak coś idzie nnie po mojej mysli....
*******
No i na koniec pochwale sie ze 13.03.2016
świetowaliśmy z mężusiem 1 rocznice ślubu nic specjalnego ale ważne ze ten czas spedziliśmy tylko we dwoje.... kochajmy ludzi za to ze są
 po prostu tak bez niczego kochaja ....
 
*******
ok zapomniałam wam wstawić ostatniego filmu na który zapraszam serdecznie





Buziaczki pa pa 
Planuje nagrać szafy z kosmetykami w sklepach co wy na to?
do zobaczenia oczywiscie czekam na wasze opinie i zapraszam do sklepu









Popularne posty