Natalia Szef kuchni

Hej dzisiaj będzie smaczny i nie typowy jak dla mnie post
Bo kto widział mnie gotującą lub co gorsza robiącą zdjęcia potrawie !! Którą zamierzam skonsumować !!!
Przecież cały świat Internetu musi to zobaczyć !!!
****
I ten uśmiech mojego męża ;)
 jest sfrustrowany tym że wszyscy jego znajomi robiąc podstawie codziennie czynności muszą  "oznaczyć" je na fb !!!
Żeby wszyscy wiedzieli jak np.  idą tam gdzie król chodzi piechotą (...)
Zresztą i tak mało kogo to obchodzi
No chyba że jesteś super laska lub chłopak i masz tajemniczego  wielbiciela/wielbicielkę który Cię podgląda!!!
Albo w najgorszym razie stara kumpela szuka tematu na nowe ploteczki(...)
No wiem jest to juz nużące!!
A wy co o tego typu postach myślicie????

No juz  dobra moja rybka:)


Uwielbiam łososia chyba za to że niema ości, albo za ten wyjątkowy i nie powtarzalny smak ;)

A gotowanie tej wspaniałej ryby jest dziecinne proste
No chyba że jesteś kompletnym beztalenciem kulinarnym !!!
Zawsze możesz poprosić o pomoc męża kucharza :)
No moje kochanie tylko mi doprawiło moja rybkę :(
Po to abym o nim pamiętała smażąc ja :) ha ha ha ( ...)
Rybka była przepyszna;)
Az ślinka leci na sam widok

*********
PRZEPIS;
* Rybka łosoś ( ten zakupiony w lidlu )
* Cytrynka ( jak wiadomo rybki ją, lubią)
* Sol, pieprz ( do smaku!!)

* oraz twoje ulubione przyprawy
* odrobina oleju

PRZYGOTOWANIE;

Rybkę otworzyć i umyć pod wodą (kranówą jak to się kiedyś mówiło)
Najlepiej dwie godziny przed planowanym smażeniem
Skropić rybkę w cytrynie i wymieszać  z naszymi przyprawami ;)
Wtedy nasza rybka przejdzie przyprawami i będzie bardziej smaczna
Smażyć na małym ogniu w oleju :)
Życzę Smacznego :)

@@@@@@@@
Przebywając w Uk zatęskniłam za naszym dobrym domowym jedzeniem ostatnio czuje ze Anglicy to tego swojego jedzenia nie doprawiają wszystko jest takie jałowe mdłe fu!! ohyda ostatnio byliśmy w centrum handlowym i Mąż zamówił rybkę :) I uporczywie twierdził że to bedzie najlepsza rybka jaka w zyciu jadłam(...)
Ja ucieszona!! dopóki jej nie spróbowałam ...
Nie przyprawiona ryba wrzucona w stary olej w grubej panierce ohydna!!! Fu!!! Nigdy więcej!!
To nie pierwsza taka sytuacja:(
Nie wspominając ze jest tu dużo produktów z octem fu, nawet chipsy !!!
I pełno gotowych mrożonych dań!!
Czekam na wsze przepisy na rybki o może super sałatki i napoje wielo owocowe ;)

To na dzisiaj wszystko buziaki pa pa

Popularne posty