Kosmetyki do pielegnacji twarzy- wyzwanie

Wyzwanie nr. 2


I to już kolejny tydzień i następna akcja promocyjna :)
jako zadanie mam odkryć przed Wami moje drogie czytelniczki





Oj i tu zaczyna się malutki problem bo moja pielęgnacja aktualnie jest na poziomie zero
szybkie oczyszczenie znanym już wam mydełkiem z Dave
Nie jest to metoda;  mydło - ręcznik- tarcie!
bo to bardzo szkodzi naszym delikatnym naczynkom dzięki czemu powstają zmarszczki!
Żadna z Nas ich przecież nie lubi



Jeżeli chodzi o demakijaż świetnie mi się sprawdzają chusteczki nawilżające do demakijażu
tylko  wyłącznie z Nivea jakoś ostatnio inne marki mnie mocno podrażniają (facet nawet widzi że coś jest nie tak)
Nawet te z prajmark   są do niczego dla mnie- moja skóra ich po prostu nie toleruje :(
(at ciekawostka maja alkohol w składzie)
Czy Wy tez tak macie? Bo czasami myślę ze jestem jakaś inna ?
Pomijając fakt ze kiedyś bez problemu mogłam nawet używać dziecięcych do pupy i nic....
Poprzedzając  Wasze pytania odpowiadam  nie jestem w Ciąży

a moja  pielęgnacja spadła do minimum po walkach z wypryskami na twarzy ostatnimi czasy mam za nadto nerwów a moja Buzka  ukazuje to takimi kuleczkami pod skora :(
Żyć nie umierać! (sarkazm)

Do nawilżenia skóry używam kremu już sprawdzonego z nivea
Przecież jest w domu u każdej z Was ;)

@@@@

Teraz ukaże Wam właściwą pielęgnacje Której podstawa jest

1. Oczyszczanie
Na zdjęciu widzicie płatek oczyszczający który jest nie pozorny ale bardzo sprytny przy oczyszczaniu twarzy;
 Jest to gąbeczka z masy celulozowej przyda się do demakijażu, a także zmywania peelingów kremów czy maseczek:
PO prosty Ja kocham


mi to przypomina plasterek miodu :)



2. Tonizowanie
Tu zaszczytne miejsce zajmie mój różany tonik







3. Uzupełnianie składników odżywczych
Nie o diecie tu mowa ale o składnikach zawartych w kosmetykach tu sprawdza się maseczki
Pamiętaj aby one działały musza być najbliżej pierwszej pozycji składu- Wtedy stanowią większa zawartość produktu!


Te produkty mogę Wam ze szczerym serem polecić bo są rewelacyjne uwielbiam ten zapach róży.
Buziaczki pa pa

1 komentarz:

  1. Dość ciekawe produkty, mam nadzieje, że problemy z cera szybko mina :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jak napiszesz co sadzisz o danym poście?
Jakieś sugestię do zmiany bloga też miło widziane ;)
Zostaw link do Siebie:)
Na pewno go odwiedzę ;)