Świąteczny katalog



@@@@

Białe wąsy, biała broda
Tylko śniegu nie ma - szkoda
Iskry sypią się z pod sań
Po asfalcie pędzi drań
Spieszył się bo pusto w worku,
Ale teraz stoi w korku

@@@@




Hej dziewczyny w sklepach już powoli widać święta
Dla mnie od dawna jest to bardziej komercyjne święto niż duchowe może to lepiej dla męża;0
bo nie będzie zgrzytów w tej sprawie.
Mimo to lubie i czekam na ten magiczny czas.
lunie ubierać choinke, świąteczne ozdóby itp.

domki w światełkach.
Czy święta na tym polegają?
Czy tego uczy nasza wiara;0




Zapraszam na katalog świąteczny.



Kosmetyki mi osobiście dają wiele radości ...


Wiec zapraszam cię do mojego magicznego Świata Mariza;)
Mam wiele promocji to świetna okazja, abyś kupiła sobie ten wymarzony puder tak bez wyrzutów dla samej radości.


Święta widzę jako czas na zakupy ... owczy pęd za próżnością! Czas reklam w telewizji i dziecięce mamo kup to.... to... to
ale teraz nie czas na przemyślenia.
Wiec zapraszam na zakupy

Buziaczki pa pa


Zapomniałabym co powiecie na nasz pierwszy wlogmas.

Milo mi będzie jak zajrzycie do mnie.


więc daj suba i bądź na bieżąco z nowymi filmikami.



Komentarze

Popularne posty