Kosmetyczne prezety



Hejka zapraszam was na nowy film ;0 

Obiecałam wam troszkę zdjęć, na które zapraszam w tym poście.

Niech będą uzupełnieniem naszego filmu.



Jest to produkt do rozświetlania, twarzy teoretycznie miesza się on z woda, aby powstał, płynny rozświetlasz.



 Fluid

Jak dla mnie ma on bardzo gęsta kremowa konsystencje sprawdza się jako krem i bardzo dobrze kryje, jednak jest odczuwalny i nieprzyjemny na twarzy. 

Ma za jasny odcień dla mojej cery.




Dwustronna szminka/pomadka

Nie sprawdziła się u mnie jako kosmetyk. Wysusza usta, podkreśla kolor moich zębów.

Nie czuje się w tym odcieniu wyjątkowo.







Produkty do robienia kresek 

Sam produkt nie ma w sobie nic ciekawego, chociaż kolor może przyciągać to jakość, produktu znika przy pierwszym użyciu.

Produkt roluje się, wygląda nie estetycznie.




lakiery kolory są bardzo fajne jednak zapach, może nie jedna lakierową fankę odstraszyć.


Ten produkt na pewno zobaczycie w moim użyciu, chociaż do jego użytkowania potrzeba cierpliwie zaczekać jak produkt zaschnie. 


Tu Ja opisywanej szmince


 Wszystkie produkty razem jak na dłoni


Jako że to był prezent, produktów nie mogę oceniać. 

Milo, jest cos dostawać a czy to trafi w nasz gust to już inny temat. 

Powiedzcie czy miałyście styczność z takimi produktami? Zapraszam na film.





Komentarze

Popularne posty