Co u mnie słychać.



Tak dawno mnie tu nie było. 


Po prostu tak dużo się dzieje, a częściej jestem na YouTube, więc tam zaglądajcie. 


ale kochane mam dla was dużo zdjęć z ostatnich miesięcy wiec nadrabiamy.



Myślę, że zacznę od nowego filmu. Znajdziecie go tutaj. 
Makijaż

A oto zapowiedz. 

Piękna forteczka dla was kochane


Pewnie już ją widziałyście na moim 
Facebooku
 i YouTube. 


Podoba mi się bardzo.
A wam?

Inna odsłona



Jak myślicie która wersja mnie jest lepsza?

Z grzywką?

Bez grzywki?

Z rozpuszczonymi włosami?

No dobra taki żart

Więc zapraszam na makijaż.

Produkty, których użyłam do tego filmiku;




  •  Matujący puder ryżowy (Mariza)


  • Cień mono półmatowy turkusowy (Mariza)



  • Cień mono metaliczny cytrynowy (Mariza)


  • Kredka do konturowania nr 1 (technic)


  • Face Contour Kit





  • Sleek Makeup Lip 4 Palette Review & Swatches 



  • Podkład Healthy mix (Bourjois) 51 Light Vanilia
  • Korektor   Healthy mix (Bourjois) 51 Cliar Light



  • Tuz Avon true colour



  • Pędzle do makijażu

    1-2 komplet pędzli w primark

    3-primark

    4 Pędzel do podkładu 

    5 Pędzel do cieni



  • Kredka do oczu


 


To już na dzisiaj wszystko zapraszam do filmu na makijaż.

Kosmetyki, jakie w nim użyłam już macie. 

Więc miej zabawy do zobaczenia buziaczki pa pa


Komentarze

Popularne posty