Denko#1


Hej kochani u mnie dużo się dzieje, ale jeszcze nie będę nic wspominać;0

żeby nie zaperzyć niespodzianki;0

Dzisiaj zapraszam was na moje pierwsze denko.



Wiem, że większość z was nie toleruje wyrzucania kosmetyków do kosza, ale czasami wpadną nam takie buble ze trzeba to zrobić.

Wiecie, że pisanie to nie moja mocna strona wiec zapraszam Was na film.
LAJKUJCIE
KOMENTUJCIE
I SUBSKRYBUJCIE.

Psy Jeszce chciałam się pochwalić moimi dzisiejszymi zakupami.

Piękne buciki pierwszy raz z tej firmy zobaczymy jak się będą nosić jak się polubimy to kupie inne modele :)


Najładniejsze :)

Może coś takiego;



ZAKOCHANA
Zastanawiam się, czy po nie nie wrócić.

Małe i bardzo nie pozorne

Każda kobieta wygląda w nich świetnie.

:) WYSOKIE OBCASY

ŁADNE, ale nie mam pojęcia jak daleko bym w nich zaszła?

Mój fluid już się skończył wiec poznajcie jego następce. 



Skorzystałam z promocji i kupiłam korektor tego nigdy za wiele.




Tu niespodzianka i prezent dla Was Mam zamiar dorzucić małą

 niespodziankę, ale dowiecie się co to jest gdy ogłoszę zwycięzcę .














To już na dzisiaj wszystko nasze tradycyjne pożegnane

Buziaczki pa 

do zobaczenia na monitorku :)

Komentarze

Popularne posty