Pierwsze fotki




Jeszcze nie wstawiłam Wam vloga z tego dnia
Mały problem techniczny
( nie mam gdzie złożyć filmu )


Dzisiaj zapraszam na zdjęcia zrobione nowym aparatem

:)
TAK bardzo się ciesze z tego Małego skromnego zakupu :))))))))))
To Już drugi post na temat aparatu
:) :) :) :) :)

Tu się nim chwalę.

Może dla tego ma tak mało wyświetleń.




Tym razem pokaże Wam " jego" pracę! Oceniajcie w komentarzach
:)
obiecuję, że postaram się Troszkę opisać moje foteczki :)

Zaczynamy

Przedmieścia-Piękna okolica, w której mieszkam.

Uwielbiam te małe budynki pomieszane z wieżowcami.

Mój ulubiony sklep; shopping i takie tam

Sklepy, sklepy a na górze mieszkania

Wizytówka Anglii 

???

Gonimy autobus.

Tu pracuje mój mężczyzna.

Uwielbiam te wszystkie kościółki.
Hotel-restauracja

Nigdy nie patrz w tył... bo przyszłość jest przed Tobą.

Fotka wykonana wizjerem

Taka słoneczna pogoda to rzadkość

Kocham to miejsce.

MIASTOOO !

Piękne słońce

Stacja kolejowa VICTORIA
Remonty na budynkach



Przejście między sklepami

To miejsce już znacie.

Miasto, kino, centrum :)

Piękne budyneczki

Kamienica- robi wrażenie.

Kolejne uliczki ze sklepami

Ciekawe 

Widoczki










Postanowiłam, że pokaże wam zbliżenie.

Nr 1- przed zbliżeniem
Nr 2- po zbliżeniu; znajdziecie ten punkcik?

Tego nie pamiętam.


:)

Wieczór nas zastał.



To już wszystkie moje zdjęcia, przyznajcie, że robią wrażenie.
Teraz czekam na waszą małą subiektywną opinię. Czy warto inwestować w aparat ? Przy dzisiejszych telefonach?

Zapraszam na mój kanał YouTube.


SUBSKRYBUJ.
KOMENTUJ.
Lakuj.
NIE ZAPOMNIJ Nacisnąć dzwonka; 

dzięki temu będziesz wiedziała o moich nowościach!

Jeżeli lubisz, być na bieżąco zapraszam cię na moje socjal media.


To już na dzisiaj wszystko 

Cieszę się, że jesteście. 

Pamiętajcie, żeby cieszyć się chwilą, bo ona jest najcenniejsza, bo może okazać się jedyna. 

Może dla tego tak lubię robić zdjęcia.


Zatrzymują ten jedyny niepowtarzalny moment. 
Ważne, aby go nie przegapić



BUZIACZKI PA PA

Komentarze

Popularne posty