Makijaż w częściach




Hej kochani, przeglądając bloga, widzę, że mam nieskończonego posta.

Filmiki są już od dawna na kanele YouTube! Ba nawet dane kosmetyki skończyłam i zapominałam o nich.

No więc nic nie stoi na przeszkodzie dokończenia tego postu.

Filmik podzieliłam na dwie części. 

W pierwszej pokazuje zakrycie niedoskonałości i podstawy makijażu twarzy. Oczywiście chwale się „nowymi pędzlami” (....)
Teraz leżą w szafie i czekają, aż je ktoś umyje ...




W drugiej części jest makijaż oka szybki łatwy i złoty!
.... uwielbiam złoty - ten cień jest niesamowity.
Pierwsze użycie pędzli Real Techniques play ... Super radość z użytku 
KOCHAM pędzle tak bardzo, że mój mąż, będąc ze mną na zakupach! Omija wszystkie sklepy z kosmetykami. 

Myślę, że ma jakieś uczulenie?... Jak każdy facet, którego kobieta ubóstwia wszystkie te szpargały do makijażu.



Teraz widzę, że ten podkład był, dla mnie troszkę ciemny no niestety utleniał się, wpada w tonację żółtą....Czytaj Jest żółty!

Podkład ten kupiłam z polecenia koleżanki i zawiodłam się bardzo na tym produkcie.

Takie życie nie każdej kobiecie pasuje ten sam podkład, każda z nas jest inna i ma swoje własne oczekiwania.


W Makijażu Użyłam.



Podstawa, czyli pędzle




Wspomniane wcześniej Real Techniques play i inny komplet Real Techniques (wersja świąteczna komplet już niedostępny)

a wyglądał tak;



Warto wspomnieć o pędzlach z Avon. 



Są bardzo dobre jakościowo i wygodne do użytku Polecam serdecznie, ale o tym będzie osobny FIM! Bo naprawdę pędzle mnie zaskoczyły... jedyną ich wadą jest to, że trzeba je kupować pojedynczo. Także czekajcie na promocje 2-w cenie jednego lub w jakiś super zestawach z kosmetykami.
Pozostałe to zwykłe pędzle, które można znaleźć w Primarku i na Allegro! Ale czy warto?


Cienie Sleek i-Divine

Moja kolejna miłość i pierwsza paletka z cieniami. Już w użyciu jak widać mam swoje ulubione kolorki, których już nie ma.

Prawda, że śliczna?

Czarny się często brudzi ale wygląda super!
Tak wyglądała, jak była nowa, aż szkoda było ją zaczynać.
Może kiedyś doczekacie się mojej recenzji, ale tym razem w formacie video. Tylko nie mogę obiecać, że to będzie jutro.
Ten blog jest dla mnie odskocznią od rzeczywistości, a nie przymusem. Dlatego pisze jak mam na to czas i chęć nie ma co się zmuszać.



Bronzer sleek a właściwie SLEEK MAKEUP
Contour Kit.

Jakaś stara wersja ...

Kupiłam w funciku, czyli była to końcówka bardzo nieudanej serii.
Wnioskuje po dużej stercie ciemnych odcieni tego produktu.



  1. RIMMEL Lasting Finish Nude
  2. L'ORÉAL PARIS INDEFECTIBLE LIP LINER - 708 ALWAYS TOASTED 
  3. L'ORÉAL PARIS GLAM SHINE 6H FRESH COLLECTION



Mariza
Tej firmy nie muszę wam przedstawiać jest to Polska firma a kosmetyki są rewelacyjne ale to trzeba dotknąć. Słowa nie oddadzą tego jak fantastyczne to kosmetyki

Na zdjęciu
  1. IDALIQ bambusowy puder Używałam go cały rok  i na pewno kupie kolejny
  2. IDALIQ metaliczne cienie do powiek (cytryna) MOJE ULUBIONE
  3. Mariza korektor na niedoskonałości









Kolejne kosmetyki to dla mnie bardzo duże rozczarowanie

Jak bardzo cieszyłam się z ich zakupu tak bardzo, było mi smutno.

Uwielbiam kosmetyki a szczególnie, jak mam coś nowego co mogę wam pokazać.

Nie polecam
:)
Możecie to zobaczyć w moim holu zakupowym.


Niestety w tym przypadku to była moja pomarańczowa buzia. 

Na szczęście tylko w tym pojedynczym przypadku ... Nawet mogę zaprosić was na vloga.
(Tu użyłam korektora z innym podkładem).



Zastanawiam się tylko, jak to wyglądało w całości? No na filmach (tych makijaż owych) super, ale nikt mi nie zwrócił uwagi, że jest coś nie tak.



Na koniec zostawiłam wisienkę na torcie.

Tuż z Manhattan bardzo mały, ale polecam go wam bardzo, jest super.





Na sam koniec zostawiłam jeden ze sztyftów do konturowania.


Niestety jest tak kiepski, że nie warto o nim nawet wspominać.



Jednak troszkę wspomnę w następnym denku.


Teraz uciekam post i tak wyszedł, dłuższy niż go planowałam. 

Tak więc buziaczki pa pa moi kochani.


Komentarze

Popularne posty