Moj pierwszy zestaw do hybrydy





Hejka wszystkim to mój pierwszy post w tym roku, ale nie ostatni.

Będę starać się wstawiać posty częściej. może raz w tygodniu :)
Tak to jest cel na 2019r.


Dzisiaj przedstawię Wam mój pierwszy zestaw do robienia paznokci hybrydowych.
Powiem wam szczerze, że wybór nie był prosty a zestaw wzięłam pod wpływem impulsu.

Długo się zastanowiłam czy potrzebne mi coś do paznokci.

Bardzo dawno nie malowałam paznokci! Wkurzało mnie to, że lakier nie wysechł do końca, a paznokcie już trzeba poprawić!
Na pewno znajdzie tu nie jedna osoba, która też tak ma.

Moją uwagę przykul zestaw do hybrydy z neonail. Była to zupełnie przypadkowa miłość.

Teraz pokażę wam wszystkie zestawy.



Oczywiście wybrałam ten Naj. 
Największy
Najlepszy 
Najdroższy
Może dlatego, że dedykowany dla profesjonalistów.
Ale największym za jest lampa!
Zależało mi na tym, żeby to nie był mostek! Nie podobają mi się lampy tego typu.
Może, dlatego że są za małe, aby utwardzić hybrydę, a otwarta powierzchnia jej to nie ułatwia.
Dlatego wybór był jasny.
Mój zestaw to CHRISTMAS SET EXCLUSIVE

Na moje szczęście był jeszcze dostępny po świętach.
I krzyczał do mnie kup mnie.
Oczywiście przyjrzałam się wszystkim kompleta do paznokci z tej firmy. 
Nigdzie nie było tak dobrej lampy.
Tu jeszcze na wystawie w centrum handlowym wraz z innymi zestawami bez promocji



Mój piękny komplecik w domu.Ciesze się bardzo:) Niedługo zobaczycie efekty naszej symbiozy.




Zestaw w środku prezentuje się tak. 






Teraz troszkę o lampie numer katalogowy 6276
(niedostępna w sprzedaży zobaczymy czy wróci.)
Maksymalna moc 36W/48W
36 diod LED
DV 24V 1.5A
Wymiary 210 x 207 x 103 mm
Długość fali 365-405 nm










Nagrałam dla was mój open boks.
Wybaczcie mi ten smętny głos , było to po przebudzeniu. Zapraszam na Facebooka.


Oczywiście zapraszam was do wstawiania linków z waszymi paznokietkami.
No dobra może dzisiaj zakończę ten post.
Koniecznie napiszcie, z jakich zestawów wy korzystacie?
I najważniejsze gdzie się zapatrujecie w nowe zabawki do paznokci.

fanpage na facebooku


Do zobaczenia buziaczki pa


Komentarze

Popularne posty