nowosci

Hej kochane widzę że was zainteresował temat paznokci.

Dlatego przychodzę do was z moimi nowościami

Tak musiałam uzupełnić mój zestaw startowy. :)
Ne ukrywam że ciesze się za każdym razem gdy coś nowego sobie zamawiam 
tym razem był to mus...
Bo kolorki w zestawie startowym nie były stonowane tak aby używać je na co dzień.
Moje zamówienie prezentuje się tak;


1. Primer Vitamins 7,2 ml
Odżywka do paznokci
2. Kocie oko – hipnotyzujący zestaw
Tu mam dwa kolorki w cenie jednego
siberian
devon rex
Pisząc o kocim oku należy wspomnieć o łopatce z magnesem 
tak, nie jest to tani zakup :)
Więc radze popatrzeć sobie na chińskich stronkach.
Chociaż u mnie w chińczyku łopatka z magnesem ma taką samą cenę 
Niestety lakiery są dużo droższe no cóż w dzisiejszym świecie produkt jest wart tyle ile klient może za niego dać!
Dlatego warto poszperać i wybrać najkorzystniejszą dla nas cenę.

3. Gum peel - off
Jeszcze nie umiem się nim posługiwać :) Pomyliłam go z lakierem i nałożyłam na cały paznokieć :)
uwierzcie mi jaka byłam zaskoczona. 
4. Lakier hybrydowy 7,2 ml - Creme Brulee
5. Lakier hybrydowy 7,2 ml - Vanilla Sky



Pozostając przy paznokciach hybrydowych nie zapominajmy że same lakiery to nie wszystko!
Zabrakło mi:
Cążków do wycinania skórek
Instrument (łopatka) do skórek
Jeżeli jesteście ciekawe gdzie je kupiłam?
Zapraszam do Rossmana.


Wybierając te produkty kierowałam się moim obcinaczem do paznokci,
który kupiłam dużo wcześniej ... Pod wpływem chwili gdy byłam po za domem i musiałam obciąć złamanego paznokcia.
Jest on bardzo dobry do twardych paznokci.



Prawda że ten komplecik prezentuje się rewelacyjnie?

Kolejnym produktem nie zbędnym dla mnie jest
Olejek na suche skórki
Bardzo często mam tzw. zadziory na paznokciach,
spowodowanie wysuszeniem skóry.

 


Ostatnim produktem jest krem do rąk. Wstyd się przyznać ale nie używałam tego typu produktów. Było to dla mnie zbędne. 
Do czasu kiedy odwiedziłam salon paznokci i postanowiłam sama sobie je robić w domku :)


Teraz pokaże Wam co udało mi się wyczarować na paznokciach 
To mój drugi raz. Skórki wyglądają super jednak jest jeszcze coś co bym zmieniła. 











Kochani w tym oście to już wszystko Wy się pochwalcie swoimi zdobyczami ;)
Czekam na komentarze do zobaczenia papa

Pssy niedługo następny post 

Komentarze

Popularne posty