Moje nowości plus darmowe produkty


Hej kochani dzisiaj przychodzę do was z nowymi produktami w mojej kosmetyczce.
Wiecie że uwielbiam mieć dużą ilość kosmetyków ♥ Ta jednak firma jest u mnie pierwszy raz... Może zadecydowała o tym ich cena bo nie ukrywam produkty są w średniej półce cenowej :) A ich wielkość nie krzyczy do mnie "kup mnie" bo w tej cenie możemy mieć inne produkty.


Na pewno ja znacie jest to Max Factor zupełnie nie wiem dla czego do tej pory nie próbowałam żadnego z tych produktów no ale na reszcie przyszedł ten czas... 
Czy wiecie że ta marka jest stworzona przez Polaka i jest jedną z pierwszych firm kosmetycznych na świecie :) 

Co mnie skusiło na zakup?

Super promocja chociaż mój mąż śmieje się że ja super promocje mam zawsze.
Tak więc musiałam zrobić zakup za mi 14f żeby dostać zestaw trzech pełnowymiarowych produktów :) i to jakich, tzw zestaw specjalny który każda z nas powinna mieć

Zaczynamy od gratisów


2000 Calorie Mascara (czarna) 

Tego odcienia tuż jest u każdej z nas sprawia że nasze oczy otwierają się i wyglądają na większe :) 






Honey Lacquer lipgloss (wakacyjny róż) 

Ten odcień jest bardziej zarezerwowany na wakacyjny okres, przypomina mi beztroskie dzieciństwo i pierwsze wakacyjne obozowe dyskoteki ♥ 



Kohl Pencil (naturalna kredka) 

Ta kredka to naprawdę mast have w kosmetyczce od dawna zastanawiałam się nad jej zakupem... Ale ciągle coś mnie odciągało... Teraz ja mam i na 100% będę używać 


Te produkty maja wartość 23 f  ♥ 
Kto nie lubi takich gratisów renka do góry. 

Teraz pora na mój główny zakup 


Creme puff blush (jasny róż) 

Teraz zastanawiam się czy ten odcień nie będzie za jasny jest prawie nie widoczny jak muśniecie słońcem. 



Facefinity Compact foundation (porcelanowy) 

Tego produktu jestem najbardziej ciekawa. 
Jest Możliwość że nawet się polubimy zabiorę ho w wakacyjna podróż i przetestuję w trudnych warunkach. Warto zwrócić uwagę na dziureczki pod gabeczka co daje nam dopływ powietrza. Dzięki temu nagromadzenie bakterii jest zmniejszone :) 







Zapłaciłam za te produkty ok 20f
Czyli tak przeliczając wszyszło super...  Zaoszczędziłam nie wydając zbyt dużo i zyskała punkty na moje karcie z boots. Nie kupuje często w tym sklepie ale punkty się przydadzą przyszłość. 

Mam dużo produktów do testowania uwielbiam codzienny makijaż. Niedługo zobaczycie tego efekty. Napiszę coś więcej o produktach jak się bardziej poznamy :) 

Jestem ciekawa waszej opinii na temat tych właśnie produktów... 
Czekam na komentarze i wasze odpowiedzi
Buziaki pa pa. 



Komentarze

Popularne posty