Styczeń Czas wybrać kalendarz.

Hej kochani mamy już drugą polowe Stycznia. 

Postanowiłam podzielić się z Wami moim tegorocznym kalendarzem na rok 2020.

Pewnie pomyślicie, że to troszkę późno ... no tak zgadzam się z tą większością. Usprawiedliwia mnie fakt, że kalendarz, był w walizce, którą wysłałam do UK dopiero po nowym roku. Wiecie czas Świąt to najbardziej oblegany czas ze wszystkimi wysyłkami.

Tak więc, jak wygląda mój idealny kalendarz?


Po pierwsze musi być duży, znacz mieć dużo miejsca na pisanie.
Jestem z tych osób co woli mieć zanotowane dosłownie wszystko.
Czego kartka nie przyjmuje, to Ja nie zapamiętam...



Nawet mój mąż szybko się zorientował, że zapisuje tam hasła do portali ....




W księgarniach jest duży wybór fajnych kalendarzy. Mają, tylko jeden minus, potrafią być naprawdę drogie.

Może to wstyd się przyznać, ale lubię chodzić do empiku i spędzać tam troszkę czasu, na szperaniu w różnorodnościach książek.
Uwielbiam ich zapach, mnożna je wziąć do ręki i wylosować sobie jakąś stronę. Tak kto nie wybierał w ten sposób cytatu?
Uwielbiam zapach nowych książek ...Tego nie zastąpi żadna elektronika. 
Wiem, że jest więcej osób które też tak myślą. 
Może to i dobrze, bo książki nie wygną jak dinozaury. Pewnie moje dzieci będą oglądać je w specjalnych zbiorach fanatyków książkowych, lub muzeach :)

No dobra wracajmy do gwiazdy dzisiejszego postu.
 Jest nim skromna pudrowo-różowa książka.
Niby taka nieporadna a mieści w sobie.
Wszystko co powinien mieć Mój idealny kalendarz

Pierwsza najważniejsza strona prezentuje się tak
No dobra ktoś zapomniał o miejscu na dane personalne ale z drugiej strony to jest kalendarz biurowy.
Więc, wybaczam tą małą niedogodność. 


Warto wspomnieć o przywitaniu od autorki.


Układ kalendarza jest bardzo Przemyślany, stworzony dla ludzi ambitnych, 
lubiących planować życie, sukcesy. 


Najważniejszą częścią każdego kalendarza jest część całoroczna na dwóch kartkach żebyśmy mieli troszkę miejsca na zaznaczanie tego i owego
W moim przypadku zaznaczam tu sobie miesiączki. Czy wy tez tak robicie?


W tym przypadku mamy tu 2020 i 2021
co się nie zdarza tak często w kalendarzach.




Siatkę z kalendarzem na 2020  przeważnie wypisuje tu sobie urodziny Osób dla mnie Ważnych :0 i inne ważniejsze daty!



Miejsce do wpisania swoich celów na ten piękny rok. To powinna być najważniejsza strona dla każdego z was.
 Jak mówią motywatorzy; "Zapisane plany się lepiej pamięta..." 
Inaczej nasze cele mogą nam umknąć w realiach codzienności. 

Ja już z jedna kartkę mam zapisaną. 

Moim celami są:

Skoczenie prawo jazdy

Dokształcanie się - kursy
Rozwijanie swojego kanału You tube ... (czekam tylko na miejsce) 
Niedługo planujemy mala przeprowadzkę na swoje. :)

Pochwale się wam ze niedługo powiększy mi się moja mala rodzinka. 

Staje się jasne dlaczego tak rzadko tu bywam :) 
UPS. wygadałam się dlatego resztę zostawię dla siebie. 



Główna część kalendarza czyli Jak wyglądają miesiące,?
Odpowiedz jest prosta
ładnie, czysto, przejrzyścieZ pięknym cytatem.




Oczywiście w tego typu kalendarzu nie może zabraknąć tekstu motywacyjnego na każdy miesiąc. 
Co ma za zadanie pobudzić nas do działania, pokazać możliwości  miesiąca do naszego rozwoju...
Bo każdy jest całkiem inny, ciekawy. 
Moja ulubiona strona, tu notuje ważne wizyty. może i wydatki 


Najważniejsza część kalendarza, nasz weekendowy rozkład i miejsce na dużo notatek ;0


Uf ff dotarliśmy do Końca tego kalendarza
A wy lubicie kalendarze? 
Jakie wybieracie? 



Powiem wam, że nie łatwo było wybrać ten jeden kalendarz z tylu ciekawych.

Zdecydowała praktyczność, duża ilość miejsca do pisania. Jeżeli będzie, mi potrzebne coś więcej to mogę sobie wkleić karteczki przylepiane np. to do list.

Warto wspomnieć o kalendarzu z Oxford miał jedną ciekawą rzecz.
Jednak jego grafika i wnętrze nie zachęcało do zakupu ...
Może dlatego, że był typowo szkolny, a ja dawno mam ten okres za sobą.
Teraz kolej na moje skarbeczki ... Czas tak szybko leci ze są już w wieku szkolnym 
Otóż był łączony z aplikacją naszego telefonu i zaznaczając kropki po zeskanowaniu aplikacji, nasze notatki wędrują do smartfona. Tak witajcie w nowej erze.
Jest dla mnie bajer i mam cichą nadzieję ze więcej kalendarzy w przyszłym roku będzie miało ta funkcje.

No dobra czas się pożegnać.
Buziaczki pa pa



Komentarze

Popularne posty