Pędzle, idealny zestaw dla każdej z nas.






Hej kochane
Post z pędzlami z Glam shopu jest najczęściej odwiedzanym postem na moim blogu...
Dlatego chwale się kolejnymi pędzlami.
Planuje jeszcze kupić inny zestaw, ale dowiedzie się o tym później.
Może ktoś pomyśleć, że to już jest za dużo pędzli...
Taka ilość dla maniaczki kosmetycznej jest odpowiednia a wręcz zalecana!
Pędzle powinno się prać bardzo często, Ja jestem pod tym względem maniaczką i muszę mieć czysty komplet przy każdym makijażu ...
Chciałabym się rozwijać i ćwiczyć, makijaż na kimś więc muszę mieć więcej pędzli...
Tak, aby miały one czas wyschnąć po praniu. Jak ja to mowie ''nabrać mocy urzędowej'', gdy czekają na mycie.
Jak wiecie w ostatnim czasie, bardzo mało robiłam makijaży z powodów oczywistych...
Nie mam na to miejsca.
Doszło do tego stopnia, że kolekcjonuje paletki * Tak mam tego dużo...
Dzisiaj prezentuję dla was niespodziankę:
Gotowy zestaw pędzli dla każdej z nas...
Taki na użytek domowy i profesjonalny, bo jakość pędzili i ich wykonanie jest porównywalne z pędzlami profesjonalnymi.
Warto zaznaczyć, że nie wszystko, co jest reklamowane dla profesjonalistów, zawsze nadaje się do użytku przez zawodowego wizażystę... Z jednego powodu, Wizażysta zawsze dba o higienę swoich produktów, sprzętu.
Jeżeli tak nie jest, to uciekajcie ! Nie chcecie dostać super niespodzianki w gratisie.



Kiedyś byłam świadkiem jak polka makijażystka, malowała modelkę do sesji zdjęciowej. Zaklejonymi brudnymi pędzlami przy brudnym stoisku makijażowym!
Wiecie taki tani komplet 32 z allegro o zgrozo.
Złapałam się za głowę, bo na pewno było ją stać na coś pożądanego!
Mnie było wstyd za nią i dziwie się modelce, że nie zwróciła jej uwagi na czystość...



Tego widoku nie da się zapomnieć, nawet już wam o tym pisałam.



Ok przejdźmy do naszego pięknego zestawu hulu w kolorze ombre. Są boskie, jak je zobaczyłam, to od razu się zakochałam i oczywiście czekałam na promocje.




Pędzle są przepiękne i nie drogie. 
Jestem, zaskoczona nikt nie wspomniał o tych pędzlach na YouTube... 
Szkoda, bo chciałam się troszkę dowiedzieć od innych osób.



Tak opisuje je sprzedawca.
Limitowana linia bestsellerowych dwunastu modeli pędzli marki Hulu w kolorze ombre w firmowej kosmetyczce.
Trzonki pędzli, pokryte zostały, materiałem „soft” co stwarza, odczucie miękkości, a jednocześnie pomaga jeszcze bardziej panować nad pędzlem. Kosmetyczka wykonana jest z bardzo dobrej jakości przeźroczystych materiałów zapewniających doskonały dostęp do Twoich pędzli. Bardzo łatwo utrzymać ją w czystości co jest dodatkowym atutem.
Tu trzeba przyznać racje, trzonki są rewelacyjne! Nie będzie problemu ze ścieraniem się napisu z numerem.
Wygodnie trzyma się je w dłoni.
Co do kosmetyczki to taka zwykła wkładka nie przyda się za bardzo, bo pędzle są utrzymywane w plastikowym Holderu, który jest do wyrzucenia.



P66 pędzel do blendowania, cieniowania w wersji mini – lekko spłaszczony

P64 precyzyjny pędzel do blendowania, cieniowania

P46 pędzel do aplikacji cieni.

P44 pędzel do brwi eyelinera.

P20 pędzel do nakładania różu bronzera

P22 pędzel do nakładania rozświetlacza.

P28 pędzel do nakładania cieni.

P30 pędzel do aplikacji cieni.

P32 pędzel do rozcierania blendowania cieni.

P34 pędzel do aplikacji korektora, odcinania cieni.

P36 pędzel do rozcierania blendowania cieni.

P42 pędzel do nakładania rozcierania cieni.



Komentarze

Popularne posty