Tag urodzinowy) Poznaj mnie lepiej

1.Jak masz na imię?
Niestety jak większość koleżanek :'(
Z danych w dowodzie jest nas aż 5 ;)
Natalia ;) wolałabym Natasza
Nie lubię jak ktoś woła do mnie zdrobniale natalka albo nadaje ksywkę natka lub inną (...)co sie zdarzało wiele razy bo w zasięgu była inna Natalia
Moja najgorsza ksywka której nie lubię - Rozalia:(...


2.Ile masz lat ?
Dzisiaj jest mój mały jubileusz;) ale nie będę wam zdradzać bo kobietę o wiek się nie pyta:)


3. Co w sobie lubisz najbardziej?
Oj bardzo trudne pytanie :/
Na pewno lubię mój uśmiech  który często irytuje otoczenie ....
Mam cały czas banan na buzi...

4. Czego w sobie najbardziej nie lubisz?
Najbardziej w sobie nie lubię tego że nie Potrafię kłamać... Odrazu wyraz twarzy mnie zdradza:(
Bardzo często płacze nawet bez powodu..
W monecie stresu albo wybucham śmiechem... Lub płaczem nie wiem co jest gorsze ??


5. Twój ulubiony kolor?
Kiedyś wydawało mi się że żółty ale teraz zdecydowanie wolę fioletowy


6. Masz rodzeństwo?
Tak;)
Siostrę i dwóch braci


7. Moje hobby to:
Bardzo lubię jak nic mnie nie ogranicza!!
Kiedyś były to wypady pod namiot obozy harcerskie... Nawet strzelanie z wiatrówki (nigdy nie trafiałam do tarczy bo miałam wadę wzroku i nie nosiłam okularów:( a co najlepsze gdy strzelałam wszyscy za mną sie chowali żeby nie dostać rykoszetem;)...
Wspinanie po drzewach ze sprzętem wspinaczkowym tez zaliczyłam:D...
Można powiedziec że moim hobby jest pływanie bo czuje się jak ryba w wodzie...
Niedawno nawet zrobiłam kurs nurkowania ale narazie nie nurkuje...


8. Malujesz się?
Tak uwielbiam makijaż wole siebie pomalowaną czuję sie wtedy piękniejsza ;)


9. Kim jesteś z zawodu?
Mam najwspanialszy zawód świata...
Jestem Mamą
 Dzieki niemu mogę zostać w domku i zajmować dwójką moich wspaniałych dzieci patrzenie jak rosną bawią sie i uczą jest bardzo satysfakcjonujące
 kocham skarbeczki moje choć matka mi mówiła że będę tego żałować....
 ... Jestem po profilowanym liceum ogólnokształcącym
Ale planuję związać swoja zawodową przyszłość z makijażem bo dzieci szybko dorosną... I pójdą w swój świat.


10. Jaka była Twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Policjantka;
Tu się kłaniają moje najwspanialsze i najgorsze lata szkoły i pierwsza porażka o której ci... ( a najbardziej zawiodłam sie na rodzicach :()...)
Bo zamiast wierzyć w moje siły podłożyli mi kłodę pod nogi i wszystko straciło na znaczeniu.


11.  Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby?
Nie mam ulubionej części garderoby
Ale mogę do niej zaliczyć mój mundur szkolny !!! Uwielbiałam go nosić...
Często wracałam w nim do domu;) ( chociaż jak mi siostra powiedziała że był nie dopasowany do mnie;)troszkę za duży )
Nie zapomnie nigdy kiedy pijaczek przestraszył się mnie bo w ciemności zobaczył orzełka myśląc ze to policjant chował piwo...
Jak zobaczył taka małą kobietkę w mundurze!! jego mina bezcenna...


12. Jaki jest Twój ulubiony sklep?
Nie podam nazwy bo w każdym coś fajnego wynajdę musi to być choć troszkę oryginalne...
Ten z kosmetykami;) mnie zawsze mnie przyciągnie ;)
No dobra nie pogardzę dobrymi słodyczami:)


13. O której zazwyczaj wstajesz/kładziesz się spać?
Zazwyczaj kładę sie późno 1-2 w nocy i wstaje jak sie wyśpię.... No niestety czas to zmienić... Nowe życie nowe obowiązki


14. Masz tatuaż?
Nie, pozostało jako nie spełnione marzenie


15. Piercing?
Mam jak każdy w uszach dopiero od gimnazjum... Zastanawiałam się nad pępkiem ale to przeszłość..

16. Czy jesteś w związku ?
Tak. Od niedawna mam  wspaniałego męża ;)


17. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
-Telefon, uwielbiam robić nim zdjęcia i filmy;)


18. Masz jakieś fobie ?
 - Raczej nie, ale wole jak wszystkie małe robaczki trzymały sie Ode mnie z daleka


 19.Pijesz kawę
Co za pytanie? TAK
Najbardziej lubię mrożona z dodatkami (lodami i bitą śmietaną oraz odrobina tartej czekolady)


20. Czytasz książki ?
 Tak!! ale muszą mnie bardzo zainteresować ;)




21. Twoje największe marzenie ?
Moze to zwariowane chciałabym skakać ze spadochronem :)


22.Jesteś leniem ?
 Patrząc na mnie tak ... ale lenistwo trzeba pokonać ... Muszę sie w końcu ogarnąć!


 23. Czego sie boisz ?
Najbardziej sie boje o bezpieczeństwo moich dzieci... Są dla mnie wszystkim

24. Zjadłabyś cytrynę ?
 Tak w dzieciństwie uwielbiam jeść cytrynę teraz nie bardzo:(


 25. Facebook vs Twitter ?
 - Facebook.


 26. Trzy ulubione strony internetowe ?
- Facebook , Blog i Youtube .


 27. Ulubiona piosenka ?
Piosenka verby "modelka"


 28.Masz Skeypa?
 Tak ;)


 29.Co lubisz pić?
- Kawę kawę bez niej dzień zmarnowany :)


 30.Ulubiony owoc ?
 - czereśnie, agrest, maliny


 31. Czego nie lubisz w ludziach ?
- Nie cierpię fałszywych osób, które nie posiadają własnego zdania...
Lub mówiąc Ci nie prawdę żeby się komuś lub Tobie przypodobać...dla jakies korzyści.


 32. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
 - Jest ich strasznie dużo bo mam znajomych z którymi chodziłam do szkoły lub gdzieś poznałam:)
Oczywiście zdążają sie nie znajome osoby z kręgów Kosmetycznych.


 33.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
 - Nie Jak każda mam swoje małe kompleksy ... Staram sie je ukrywać


  34. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
- Spięte mam burze gęstych loków


35.Kolor ścian w pokoju ?
Odcień fioletu


36. Ciekawe zdarzenie w zyciu, którego nie zapomnisz?
To było na obozie policyjno-wojskowym w kaplinie;
W czasie jednej z kłótni z woj. Kl
Ukarano nas alarmem pożarowym
( Polegał on na spakowaniu wszystkich naszych rzeczy i sprzętów z namiotów do plecaków)
Biegnąc widziałam osoby zbierające swoje ciuchy koleżanka łapała stanik ... Inna śpiwór
Najlepsze było to jak koledze wypadły majtki z plecaka... Ja krzyczałam do niego że coś mu wypadło niestety  miał maskę przeciw gazowa na głowie i nie był w stanie nic usłyszeć jedynie pokazał mi kciuk w górę ;)
No cóż podniosłam majtki pokazałam mu przed nosem!!
 Jego zadziwienie... Z kąt to mam w ułamku sekundy zabrał i uciekł ...
Potem widziałam kapitana i nauczycieli zbierających pogubione rzeczy😊...

Popularne posty