Blogowanie Wakacje 2016 dzień 1



Hejka dzisiaj dzień pierwszy moich wakacji a raczej Waszych bo Ja codziennie pracuje;0
Mój pierwszy wakacyjny post będzie zawierał postanowienia moje postanowienia - zmiany

1.Nowa rutyna dnia
No w końcu musze nauczyć się wstawać wcześnie pomimo ze mam do pracy na 16.00 w południe
to trzeba co nie co ogarnąć

2. To może być zabawne dla Wszystkich ale chciałabym przytyć
obecnie przy wzroście 160 ważę 47.2 kg
może akurat stanie się cud i mi cycki urosną! marzenie prawie każdej kobiety
co o tym myślicie?

3. Czyli wprowadzamy do mojego jadłospisu  5 posiłków dziennie o tej samej porze i zaczniemy od 1 litra wody;
mąż marudzi że za mało pije i dla tego mam dużo pryszczy na buzi

4. Więcej ruchu na świeżym powietrzu bo za dużo siedzę na kanapie i zajadam się chipsami

5. Jeden słodycz dziennie a więcej owoców przecież w wakacje jest ich mnóstwo

6. jakieś ciekawe ćwiczenia z Wami


To tyle na dzisiaj jeżeli macie jakiś super pomysł na wakacyjne wyzwanie dla mnie czekam piszcie w komentarzu do usłyszenia

buziaczki pa pa


Komentarze

Popularne posty