Nowinki



Hej dziewczyny widzę że u mnie na blogu jest dużo czytelników z Anglii.
bardzo mnie to cieszy ale chciała bym abyście nie byli tacy anonimowi i zaczęli komentować a na pewno znajdzie się jakaś super niespodzianka dla Was.

Na kalendarzu już jest 9 Lipca z tego co wiem mój tata ma dzisiaj urodziny ;)
Życzenia już złożone tata uratowany;) Jak pamiętam to zawsze się kłóciłam z siostra którego miesiąca  tata ma urodziny bo za miesiąc 9 sierpnia jest Romana. Wiec siostra zawsze myliła te daty ;) A Ja Jej tłumaczyła (że pierwsze są urodziny a później pierwsze imieniny w kalendarzu po urodzinach- bo niektóre imiona są nawet trzy razy zaznaczone w kalendarzu) i tak tłumacze  co roku ;)
Czasami wydzwaniam do wszystkich i przypominam ;)
A Wy moi czytelnicy jaki macie sposób na zapamiętanie tych szczególnych dat?



Teraz na zakończenie tego postu taka mała śmieszna historyjka
Jesteśmy z mężem w centrum handlowym z którego przejście do przystanku autobusowego jest przez Sklep m&s pierwszy raz wracając nie znaliśmy drogi powrotnej
No to mój mąż postanowił zapytać się pracowniczki sklepu którędy iść.
Nagle widzę męża i słyszę przepraszam po angielsku i dalsze zagadywanie (...)
No ale ni jak nie widzę z kim on rozmawia tylko  ogromny kapelusz.

Nic podchodzę bliżej i w śmiech(...)
Dziewczyny wyobraźnię sobie że mój ponad przeciętny mąż że studiami wyższymi pytał o drogę manekin ubrany w strój kobiety(...)
Do dzisiaj się z Tego śmieje. No ale mężowi do śmiechu nie jest
Jego komentarz
He he... stupid
To tyle na dzisiaj no niestety czeka mnie jeszcze długa praca wiec do zobaczenia jutro mam nadzieję że się uśmiałyście tak jak Ja
Będzie mi miło jak opowiecie w komentarzach swoje ciekawe śmieszne historie ;)
Śmiało zostawię ślad po sobie ;) będę wiedziała że tu byłaś czy byłeś.
buziaczki pa pa

Komentarze

Popularne posty