Fotograficzne&denko



Pierwsze buble

buble kosmetyczne z Primark



W tym poście przedstawię wam kosmetyki, które nie warto kupować, chociaż cena bardzo kusi a kosmetyk najlepiej dla nas, aby wylądowały w koszu na śmieci;0To dla naszego zdrowia, bo skąd a tym bardziej przechowywanie produktu daje nam wiele do życzenia.Bo jak nazwać widok gdzie małolaty robią sobie makijaż na produktach, które aktualnie wystawione są do sprzedaży!A także produkty na d którymi warto byłoby się zastanowić, bo są rewelacyjne.Z drugiej strony nie warto jest pisać tylko o bublach.Niedawno będąc w Primarku widziałam jak matka ochoczo malowała swoja 10-letnia córkę szminka potem ja odłożyła z powrotem na półkę.


Teraz przejdźmy do kosmetyków.to kosmetyki z Angielskiego sklepu Poundland kiedyś funcik (to chyba zależy od miejscowości)Polityka sklepu polega na skupowaniu produktów spożywczych i drogeryjnych, których termin przydatności się kończył (miesiąc dwa przed ich utrata ważności) Najlepiej na ten tema wypowiedziała się pani w komentarzu na

http://f.kafeteria.pl/temat/f21/czy-w-funciaku-sprzedaja-oryginalne-kosmetyki-p_5866099Pozwolę, sobie przytoczyć jej wypowiedz.




No i właśnie takie chińskie produkty są przedstawione na moim zdjęciu, pudry jako tako nie zrobią nam żadnej krzywdy
Jednak miałaby troszkę obaw do eylnera w płynie Powiem szczerze nie odważam się go nałożyć na powiekę po tym, jak zaaplikowałam produkt na dłoń, aby sprawdzić kolor No niestety strasznie mnie to swędziano wiec od razu zmyłam.Tusz nie sprawi mi większych problemów, ale po krótkim używaniu mia odstraszający zapachna temat korektorów, podatek lepiej się nie wypowiem kompletne dno.Szybko zasychają i wyglądają okropnie Zdjęć na mnie nie ma byłam tak rozczarowana ze te kosmetyki w dzień zakupów zostały wyrzucone.




Na zdjęciach mamy produkty;

-Paletka do oczu

z jego bronzerem i tak nigdy nie używam nie zdobył u mnie uznania.

Może dla tego ze w tych kolorach kiepsko wyglądam.

Tak naprawdę nie mogę nic złego na jego temat powiedzieć.

Bynajmniej mi się tak zdawało.


- Cień w kremie
 Roluje się po czasie co powoduje zepsucie estetycznego makijażu oczu a wiecie jak ja lubie nienaganne oczko.

-Lakier do paznokci
kolor może jest ładny;), ale wykonanie lakieru i jego gęstość dają wiele do życzenia;(tylko uważajcie na zapach.
przyda się maska gazowa;(

-SuperStay 24 maybelline dugotrway blyszczyk do ust


Nakładamy w dwóch etapach.

Najpierw aplikator z kolorem, a potem utrwalacz koloru ;)jest to troszkę kłopotliwe, jeżeli się spieszysz;0Za pierwszym razem było Świętnie! kolor trzyma się dugo.
Przy trzecim razie po aplikacji było już tylko gorzej;
błyszczyk rozmazywał się i rolował, usta były strasznie suche.





Kosmetyki  Mariza i nie tylko




-Tusz do rzęs od Rimmel, Day 2 Night.


Patrząc na tusz; najważniejszą w nim role gra szczoteczka ta jest ogromna i rzeczywiście pięknie wydłuża i pogrubia nasze rzęsy. Jej jakość jest porównywalna z jego cena. Także jak się zastanawiacie nad tuszem to wybierzcie ten ;)

Przyda się dla niezdecydowanych Pan które tak jak ja Lubia codzienny delikatny makijaż.

Wieczorkiem z pięknej damy Zamienic się w divę po efekcie low ;)Taki efekt możemy osiągnąć dzięki nakrętce, która umożliwia nam nałożenie mniejszej lub większej ilości tuszu.
Wbrew pozorom szczotka jest jedna;)




-Masełko do ust

 o smaku orzecha laskowegoKto uwielbia orzeszki tego zachwyci ten zapach.

Niestety ja nie jestem zwolenniczka aplikacji masełka lub czegoś ochronnego ze słoiczka;(Produkt ogólnie jest świetny :)ale pamiętajmy ze orzech sam w sobie może uczulić;0Kobietki, które maj drugą połówkę niech sprawdza, czy On zniesie ten produkt na Waszych ustach.Bo mój luby wręcz go nie cierpiał.


-Odzywka do paznokci z jedwabiem



Chyba wam nie muszę wspominać ze jest rewelacyjna.Moje paznokcie odżyły po 1 tyg. stosowania tego produktuDlatego polecam wam z czystym sercem.Teraz w nowej grafice

Warto wspomnieć ze nie zawierasz szkodliwego dla większości korhydrolu.

-Pomadka do ust


Powiem wam szczerze ze nie należy ona do trwalych, ale to wynika z jej konsystencji po prostu podatki takie sa.

Ja uwielbiam ten naturalny delikatny;
szata graficzna i nazwa zostały zmienione.
Dla bardziej wymagających mogę polecić kolorowe balsamy do ust Colour lip balm
i błyszczyki do ust Shiny lip gloss 





Moje ulubione perfumy



Zapachu wam nie określę, bo to trzeba poczuć.Zapraszam do deszczowej Anglii.Olejek do włosów Powinniście go znać, bo jest w asortymencie Lidla.Wiec biegusem po Niego, bo na prawdę warto. Włos naprawdę po nich staje się lepszy.



-Podklad


Dla mnie podkład musi przedewszystkim.zakryć niedoskonałościstopić się ze skora, czyli być niewidocznymnie brudzić urante produkty spełniają te zadanie przy doborze podkładu istotna jest buteleczka która można otworzyć dzięki temu mogę odłożyć nadmiar nabranego podkładu;niby nic a tak wiele


1. Rimmel lasting finish 25
Podkład godny polecenia
byłam z niego w 100% zadowolona, gdyby nie fakt że kupiłam troszkę ciemny podkład jak dla mnie;(
ale to już moja wina 
Produkt spełnia wszystkie zapewnienia producenta.
Jest wart swoje ceny, chociaż wiem ze dla niektórych pan wydać 35 zł na fluid jest wciąż dalekim ideałem. Po prostu nie wszystkich stać na takie udogodnienia.

2. mabylinne stay matt24

Jest to dobry wybór dla wszystkich pan.
Doskonale dobrany stapia się z twarzą, matuje i kryje niedoskonałości.
Czego więcej potrzeba nam od fluidu?
Nie zmienia koloru odcienia po nałożeniu.
Czasami mam wrażenie ze mój makijaż pod wieczór wyglądał lepiej niż rano )
Nie mam pojęcia czy w ogóle jest to możliwe.


JOHNSONS BABY 200ml Oliwka w



• oliwka w żelu

• łatwo się nakłada i rozsmarowuje
• intensywnie nawilża i
• intensywnie nawilża i
• intensywnie nawilża i pielęgnuje
• z ekstraktem z rumianku.
Oliwka dla niemowląt Johnson's Baby w formie żelu jest jeszcze wygodniejsza w użyciu. Dzięki rumiankowi wspaniale nawilża i pielęgnuje skórę Twojego malucha. Doskonała także dla dorosłych. Pozostawia uczucie miękkości, elastyczności i intensywnego nawilżenia.
Tyle nam mówi jej producenty.
W realu jest bardzo odwrotnie! Nie od dzisiaj wiadomo, ze w tych produktach mimo zapewnień producenta jest dużo szkodliwych składników...
ale to już zostawiam do własnej oceny ;0
Faktem jest ze produkt ten wcale nie nawilża, lecz pozostawia po sobie śliska strukturę.

Garnier Fructis, GOODBYE DAMAGE

 Serum na rozdwojone końcówki
produkt ten dorwałam w poulandzie za 1f z arabskimi napisami co spowodowało że leżał on troszkę na polce.
Dopiero po jakimś czasie zaczęłam go używać a zakochałam się w jego zapachu jest rewelacyjny.
a produkty pozostanie w moim asortymecie.
wiadomo ze nie poskleja on rozdwojonych koncowek, ale zapobiegnie powstawaniu nowych.
nie od dawna wiadomo lepiej zapobiegać niż leczyć w tym wypadku albo dbamy o włos, albo go scinamy.

Cienie do powiek


Już od dawna wiadomo ze cienie wcale nie muszą być drogie, aby można było wykonać nimi piękny makijaż, tak naprawdę ogranicza nas tylko nasz umysł.

Jakość produktu nie zawsze jest porównywalna do jego ceny i tu przykładowo podam wam paletkę.

meis cosmetics.

Kupiona w sklepie po 5 zł
Wpisując do google  nazwę ukazują nam się różne duże, małe paletki wiec nic tylko barć.
polecam;)Ten drugi zestaw kupiłam w Lidlu, niestety niepotasowa mi użyłam go tylko raz :)Może teraz kolej na was byście wy powiedziały cos o tym produkcie?







Kredki 


Są moim miast have w makijażu może dla tego mam ich sporo.Dzisiaj muszę się pożegnać z tymi cudeńkami.



1. Essence longlasting

Ja posiadałam w kolorze czarnym i zielonym.
Powiem wam tyle, uwielbiałam je, chociaż ich gramatura jest bardzo mała przy codziennym, makijażu kosmetyk ten starczył na ok. 1,5 mies.
Produkt odpowiednio nałożony trzymał się na powiece cały dzień.

Po prostu kocham.

Kredka do ust be chic


Kosmetyk można kupi u mnie.
Produkt ten jest kremowy, dzięki jej formule możemy dokładnie, obrysować kontur naszych ust i wypełnić nasze usteczka. 


Korektory

Takie małe czary-mary


1. Produkt korektor z essence stay naturall



Produkt ten wykonuje swoje zadanie, zakrywa niedoskonałości w sumie jak na pierwszy produkt, dla początkujących młodych kobietek jest ok.


2. Sleek - Luminaire Highlighting Concealer 


- Korektor pod oczy
Rozświetlający korektor z właściwościami nawilżającymi. Delikatna, kremowa konsystencja udoskonala twarz, rozjaśnia cienie pod oczami, dodaje zdrowego i promiennego wyglądu.
Tyle teorii lub tego, co nam pisze producent.
w Polsce produkt ten kosztuje 32 zl (8f)Powiem wam ze ten produkt mnie rozczarował.
- moje cienie nie znikły korektor, uwydatnił kreseczki, bo nie powiem ze mam zmarszczki ;)- opakowanie jest tak wykonane ze napis wraz z czarna powleczka schodzi brudząc mi ręce.
Wiec pytam; jak mam się tym pomalować?
Nie wierzycie mi mam to na filmie.
szkoda kasy na cos co trafia do kosza.
Wyrzuciłam produkt do kosza uprzedzę wasze komentarze produkt jest w 100% oryginalny.
Czy wy też miałyście takiego pecha?



jak widać, na podanym zdjęciu producenci idą na tzw. ilość, a nie jakość, bo jak nazwać produkt, z którego znika napis;0





Komentarze

Popularne posty