Regulamin konkursu vlomas2016

vlogmas konkurs
regulamin konkursu jest prosty.
1. Wpadacie na wydarzenie vlogmas z RogatyAniol19 klikacie biorę udział lub zainteresowany, aby być ze wszystkim na bierzaco.
2. Zapoznajecie się z regulaminem. 
* musisz zostawić kom. 
3. Wstawiacie fotkę z danego dnia i oznaczcie je tagiem; #HornedAngel 
(na Facebooka) co pozwoli mi je odnaleźć.
(przepraszam za ang. ;0) 

Tematy do zdjęć będą wstawiane na stronie i są aktualne do wystawienia kolejnego vloga
4. Z każdego tygodnia będzie wybrana jedna osoba, która wygra małą pamiątkę o wartości 5 zł lub bon na zakupy z katalogu.
5. Nie ma obowiązku brania udziału, w każdych tematach pamiętajcie to tylko zabawa.
6. Z spośród najbardziej aktywnych osób (mam na myśli fotki, kom, lajki) zostanie rozlosowana;
-1 książka myślałam tu o Tajniki makijażu REDlipstick Monster 
-3 paletki do makijażu Revolution (będzie możliwość dogadania się i wybrania paletki o wartości poniżej 10f)
7. Organizatorem, sponsorem nagród jest Rozpara Natalia i zastrzegam sobie prawa do wszelkich zmian dotyczących konkursu Vlogmas
8. Nagroda zostaje wysłana poczta za pobraniem na mój koszt.
O wynikach konkursu poinformuje w ciągu 5 dni od zakończenia konkursu.
Na wiadomość z danymi czekam tylko 1 dzień.
Bycie obserwatorem mojego bloga i strony fb jest konieczne do udziału w konkursie!!!
Udział w konkursie mogą brać tylko osoby fizyczne Jest on organizowany tylko dla publicznych obserwatorów mojego bloga i profilu fb
Konkurs nie podlega Przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992r o grachDz.U. 2004r Nr 4 poz.27 z póź. Zm.)Zastrzegam sobie prawa do zmian w trakcie konkursu.

Komentarze

Popularne posty