Nowy Aparat


Kochani dzisiaj jest ten dzień. 

Mogę przedstawić nowe cudeńko.

No niestety złośliwość rzeczy martwych nie zna granic.


Próbowałam nagrać ten FIM kamerka, ale złe odczytała, kartę i filmik się nie zapisał!

Musiałam nagrać starym aparatem. 

Wiec wybaczcie mi ostatni raz ten szum morza.

Zapraszam serdecznie na film


Oczywiście nie jest to ten przez wszystkich youtu-berów chciany i pożądany Canon PowerShot g7 X Mark II.

Z prostego i banalnego powodu nie stać mnie na wydanie 570.90 F. 

Na sam aparat Tylko dlatego, że jest to markowy i uwielbiany Canon.

NO DOBRA nie ukrywam, że kiedyś chciałabym go mieć, ale z drugiej strony, po co mieć to samo co wszyscy.





Wróćmy do mojego aparatu.
Mój model kosztował połowę tej ceny i pokaże Wam, że nie jest gorszy :)
- Nagrywa w rozdzielczości 4K

- Jest mały poręczny

- ma super obudowę dzięki, której możesz robić zdjęcia w każdym momencie

- świetne akcesoria pomagające przy wykonywaniu zdjęć 

- elektroniczny wizjer

- Posiada lampę błyskowa

- Ma wspaniałą rodzinkę 
(Porównałam wszystkie modele mój jest najlepszy)

Po krótkim użytkowaniu mogę powiedzieć, że jest on stworzony do małych 

kobiecych raczek :)

Reszta wyjdzie w praniu.

Zrobiłam Wam troszkę próbnych zdjęć




Nie zapomnij 

Zostawić Subka — Nacisnąć dzwoneczka

Skomentować filmik

Na koniec kciuczek w górę

Zobacz także inne filmy i koniecznie podaj pytanie do 

Do zobaczenia buziaczki pa pa 

Pss jutro wstawię fotki

Komentarze

  1. Great info. Lucky me I ran across your site by accident (stumbleupon).

    I have saved iit for later!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak napiszesz co sadzisz o danym poście?
Jakieś sugestię do zmiany bloga też miło widziane ;)
Zostaw link do Siebie:)
Na pewno go odwiedzę ;)

Popularne posty