Q&D Czekam na pytania od Was





Hej kochani jestem tu dość długo i wiem, że macie zapewne do mnie Parę pytań.

Także czekam na nie i niedługo nagram jakiś fajny film. 

Macie szanse być jego częścią więc do roboty.

Wymyślajcie... oczywiście wybiorę te moim zdaniem najciekawsze.

Jestem, strasznie ciekawa, o co mnie zapytacie? Nie dajcie mi długo czekać.

Przyznam się szczerze, że ten Q&D czy jak wolicie po polsku 
PYTANIA i ODPOWIEDZI 
otwieram na prośbę Pani Małgorzaty.

I szczerze mówiąc, jestem ciekawa czy zasypiecie mnie pytaniami.

Więc czas start:)


Komentarze zaczynamy literką P. 
Żeby nam się nic nie pomieszało.

Do zobaczenia 
buziaczki pa pa

Komentarze

  1. Hello are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world but I'm trying to
    get started and set up my own. Do you need any html coding knowledge to make your own blog?

    Any help would be greatly appreciated!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no im use free Polish platform. you can start fore Wordpress.

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak napiszesz co sadzisz o danym poście?
Jakieś sugestię do zmiany bloga też miło widziane ;)
Zostaw link do Siebie:)
Na pewno go odwiedzę ;)

Popularne posty