Co wybrać Oriflame Mariza czy Avon.... cz2

Hejka dziewczyny

Dzisiaj część 2
Oriflame


Kto nie zna tej firmy niech podniesie ręce!!!!
Każda z nas widziała katalog lecz oriflame zawsze przegrywało z Avon!!!

Może dla tego że ma mniejsze pojemności produktów a jest droższy??
Każdy lubi to co ma !!!


Oriflame -
Jest światowym przedsiębiorstwem zajmującym się produkcją i dystrybucją kosmetyków sprzedające je w systemie sprzedaży bezpośredniej korzystając z marketingu wielopoziomowego.
Przedsiębiorstwo powstało w Szwecji w 1967 roku założone przez braci Jonasa i Roberta af Jochnick


Niestety nie znajdziemy w sklepach tych kosmetyków są one rozprowadzane tylko przez konsultantki, które oczywiście otwierają dla was sklepy internetowe;)


Konsultanci tu mogą zarabiać poprzez
 1. Sprzedaż
 Zysk natychmiastowy ze sprzedaży produktów 23% taniej
Twój problem gdzie je sprzedaż!!!
Dodatkowe rabaty przy większych zamówieniach/sprzedaży
2. Lider
Konsultant buduje sieć sprzedaży i dostaje procent od obrotu swojej struktury mlm!!!
Co wymaga poświęcenia 100% swojego czasu i wysiłku w tworzenie grupy ale niektórym sie udaje!!!
Ta mniejsza liczebność albo rezygnuje z współpracy albo szuka szczęścia w innej strukturze licząc na coś lepszego!!!
3. Klubowicz
Zamawiamy na własną potrzebę (czasami to się zwyczajnie nie opłaca)
Na czym zarabia konsultant!!! w reklamach mówią nam że ;
*Konsultant kupuje kosmetyki w cenie tzw. hurtowej z 30% zniżki i sprzedaje po cenach katalogowych!!!


Od wielu osób słyszałam że kosmetyki oriflame są lepsze od Avon!!!
 Nie wiem dla czego porównuje te firmy... ??!
Kosmetyki oriflame nie uczulają i maja swoje plusy i minusy ;)
Oczywiście używałam kosmetyków tej firmy:)
najbardziej przypadły mi do gustu kosmetyki do pielęgnacji ciała z dodatkiem miodu ;)
Kąpiel z nimi była wspaniała... Zapach delikatny i zmysłowy@-(-
Jak mówię każda firma ma swoja perełkę a na dobry Tusz nie zawsze warto wydać 200zł
Wystarczy zamówić lub podglądać kosmetyki u konsultantki;)
Miałam swoją przygodę z Oriflame
Moja mama podpisała umowę pod moim imieniem !! Zamawiała kosmetyki w moim imieniu...
 Jak to wiadomo w Oriflame można zapłacić  z opóźnieniem za kosmetyki!!! (co w rzeczywistości jest nie na naszą korzyść)
Na początku nie było żadnych problemów jakiś czas potem tato mi przyniósł list z sądu ...
Okazało się że moja mama nie opłaciła rachunku za kosmetyki który wynosił ok 200 zł
No Ja rozumiem że albo nie miała pieniędzy, lub po prostu zapomniała!!
Gdy do niej zadzwoniłam powiedziała że mam się tym nie przejmować bo ona to spłaci lub co jest kuriozalne przeniesie dług na siebie !!!
Wyszło na to że dostałam ponaglenie do spłaty pod groźbą zajęcia auta przez komornika...
Wiec Ja opłaciłam ten rachunek choć tych kosmetyków nie miałam w ręku(...) ta !!!przyjemność wyniosła mnie ok 1000 zł bo musiałam pokryć koszty sądowe...


Ja nie winie tu firmy Oriflame bo to był mój błąd powinnam tego dopilnować!!!
Mam żal do mamy że mi narobiła kłopotów.
Więc radze każdej z was najpierw zapłać za kosmetyki i miej już z tym spokój ;)
Uczcie się ma moich błędach...!!!




Podsumowując
Nie ma o czym mówić Oriflame ma swoje zwolenniczki i przeciwniczki ale na pewno nie jest to firma sprzyjająca rozwojowi ich konsultantek!!!
Choć nie powiem znam panią która jest juz na wyższych szczeblach i pnie sie w górę 😉
Dzisiaj juz dużo sie nie wzbogacimy na oriflame poszukajcie innych firm kosmetycznych
Jakie Wy macie na to zdanie ???
Pozdrawiam buziaczki
Wasza konsultantka

Popularne posty