Zarabianie przez Internet - szybko łatwo Teraz!!!

Hejka wszystkim
Dzisiaj napisze troszkę o zarabianiu przez Internet!!???
Czytasz ten post więc napewno kiedyś sprawdzałaś/eś
takie możliwości ;)
Ja też tak robiłam  ;)

Pierwszym moim krokiem było wyszukiwanie u "wujka Google"
* Najwięcej spotkałam propozycji kupienia tzw. "poradnika jak zarabiać przez Internet"
Na moje szczęście nie miałam na to pieniążków!!!...ok 200zł oczywiście w promocji!!!
ale ta kasę wolałam wydać na swoje pociechy.
Myślicie ze nie żałowałam ten decyzji !!!
Codziennie zaglądałam na ta stronkę i myślałam a co by było gdyby (...)
Czytałam opowieści jak to panowie lub panie są bogate od TAK!!!
Z drugiej strony zastanawiam się czy to na pewno moze być prawdą... Bo wygląd to jak bajka :)
Po szybkim zastanowieniu i kalkulacji stwierdziłam że oczywiście zarabiają ale nie na tym niby systemie ale głupkowatych ludziach którzy płacą 200 zł by kupic poradnik a w zamian może dostana coś na czym nic nie zarobią :(
Było głośno o sprzedaży fałszywych poradników!!!
*Kiedyś na facebooku był taki komunikat że szukają ludzi do pracy przez Internet
Podawałaś/eś tam normalnie swoje dane i     numer karty kredytowej!!!
MOJEJ NIE ZAAKCEPTOWANO !!


 Wiec następny sposób na szybkom gotówkę przeszedł koło nosa :(
Dzisiaj zastanawiam się ile w tym prawdy!!!
Co o tym sądzicie??


* Kolejnym sposobem na niby szybką  kasę jest wciskanie reklam lub e-mail z reklamami,otwieranie stron itp.
Tylko za 1 reklamę masz od ok 0,20
Dla przykładu podam stronkę na której miałam lub mam konto (nie jestem pewna bo dawno mnie tam nie było!!!)
Www.Qassa.pl
Jest to stronka chyba najlepsza ze wszystkich bo jak masz siedzieć bez czynnie i marudzić to chociaż sobie poklikaj a nuż będziesz wytrwały i cos zarobisz!!!
Można tu zarobić;
1. klikając w reklamy partnerów !!!
2. Grając w bardzo fajnych grach ;) lubiłam chodzić krabikiem i zbierać perełki;)
3. Polecając inne osoby które zapiszą sie i podadzą Ciebie jako osobę która wprowadziła do systemu;). ... Ok 8zł/os
4. Jako osoba zarejestrowana na stronie możesz kupować w sklepach internetowych partnerów za co dostajesz kolejne punkty które będą wyświetlane na twoim koncie!!!
Kiedy wypłata!!!aby dostać gotówkę oczywiście na konto musisz uzbierać 1000 000pk czyli to Twoje 50zł
Nie wspomniałam ze jest ograniczenie do 10 e-maili  ... :(.
OSOBA KTÓRA CZĘSTO ROBI ZAKUPY PRZEZ INTERNET MOZE NA TYM ZYSKAĆ!!!
Dzieki tej stronce poznałam
Sklep z akcesoriami do mieszkań
www.westwing.pl
Jest tu wiele sklepów z których korzystasz na codzień więc sprawdź ;)
Moim zdaniem jest to jedyny i sensowny z wymienionych propozycji no lepszy niż składanie długopisów!!!
Ja narazie zdezerterowałam i nie bawię sie w to;( może kiedyś jeszcze zobaczę czy cos mi urosło;)... Samo z siebie:)


Najlepszym sposobem na zarabianie przez Internet jest współpraca z jakąkolwiek firmą działają w systemie mlm;
1. Uwielbiam kosmetyki makijaż
2. Robię to co lubię - spełniam marzenia
3. Rozwijam się ;
Po tylu razach Ciebie nie przekonałam spójrz robię zamówienie kosmetyków za 200 zł PLUS darmowa przysyłka
Po ODJĘCIU 30% (* na koniec miesiąca!!)
Zostaje Ci do opłacenia rachunek na 140 zł
Czyli 60 zł masz w kieszeni na samym starcie to od Ciebie zależy jak duże będziesz miał/a zamówienie bo kosmetyki sprzedają sie jak świeże bułeczki!!!... ;)
Niedawno przeczytałam że zarabianie w systemie mlm jest szybsze i bardziej osiągalne dla przeciętnego Kowalskiego niż nasza emerytura w Zus...
To zależy tylko od Twojej pracy  kiedy będziesz widział pierwsze efekty!!
I Ty najwięcej na tym zarobisz !! Nie będziesz musiał/a liczyć każdy grosz by starczyło do ostatniego!!!
Pomyśl że teraz popracujesz a na emeryturze będziesz czerpał korzyści z wcześniej wykonanej pracy!!
Co najlepsze Twoja stworzona struktura moze być dziedziczona przez dzieci !!!
ZUS płacisz i nie wiadomo czy starczy Ci lat abyś z niego skorzystał/a...
Nie wspominają o tym że nasze społeczeństwo się starzeje i w przyszłości nie będzie miał kto pracować na naszą emeryturę Bo nie będzie młodzieży!!!!
Jakby ktos zapomniał to system zusu jest tak .....
Jezeli w ten sposób Ciebie przekonałam zapraszam do mojej grupy!!!
Cieszyłabym sie gdybyś polecił/a komuś mój blog !!!
I podzielił/a się moim patrzeniem na świat Kosmetyków Mariza, systemu mlm i radością z życia !! ;)
Obiecuje swoja pomoc na każdym etapie TWOJEGO dążenia do stworzenia Twojego biznesu!!!
  Wspaniałą współprace
 Twój własny rozwój!!!
Mogłaby obiecywać Ci  tak jak inni liderzy rzeczy materialne ale to możesz osiągnąć sam!!!
Z moją pomocą ;)
Zapraszam do rejestracji
Buziaczki pa pa ;)