Rozmyslanki- Natalki ;)

Hejka dziewczyny
Dzisiaj mój drugi dzień wakacyjnych wojaży!!!


Mamy końcówkę lata i piękna pogodę która sprzyja wylegiwaniu się na słonku i wszechstronnemu odpoczynku:)
Zapraszam do czytania.


Dzisiaj będzie krótko choć treściwe poruszę pare tematów, które chodzą mi po głowie lecz nie mówi się o tym głośno tylko Cicho !!! Żeby nikt nie usłyszał!!!
Weźcie sobie to do serca otwórzcie oczy bo nie zdajecie sobie sprawy w czym czasami bierzecie udział!!!

1. Często patrzymy  na inne osoby z zazdrością i staramy się zgapić "ich sukces" lub ich  "wspaniałe życie" ... "Ich Ja"
Powinnyśmy popatrzeć co w Nas samych jest dobre i rozwijać to "coś" w kierunku do którego dążymy....
Złe zmory naszego charakterku powinny pójść w nie pamięć!!!
Tak na prawdę jedyna osoba którą... Ty, Ja powinniśmy współzawodniczyć jest tylko nasze własne Ja
Codziennie wstawiając rano do szkoły/ pracy pokonujemy nasze lenistwo!!!(...)

2. Telewizja wiadomości itp.
Oglądając świat przez szklany obraz wiele ludzi zapomina że widzimy tylko część danego "sporu" wydarzenia tylko to co postanowi wyświetlić dana  stacja!!!
Programy tzw. " Na żywo " maja nie wielkie opóźnienie liczące w sekundach !!!
Co pozwala na szybko reakcje w czasie nieoczekiwanej wpadki!!?

3. Nasze życie jest sztucznie wykreowane!!!
Kto się zastanawia czy to co jemy nie szkodzi naszemu zdrowiu???
Podejdźcie do lodówki i przeczytajcie skład pierwszej wyciągniętej rzeczy??!!! (...)
Sama chemia !!
Tabletki które tak na prawdę są bardzo szkodliwe!!
Warzywa owce produkowane w GMO!!!
Tak naprawdę naszym życiem żądzą duże korporacje... Które zarabiają pieniadze na naszym zdrowiu trując nas !!!

4.Osoba która ma złe oceny w szkole w zyciu nic nie osiągnie!!!
Nie prawda nasze osiągnięcia powstają dzieki naszej pracy !!!
Tylko trzeba wiedzieć co chce się osiągnąć.

5. Dzieci - a mianowicie aborcja!!
Wkurza mnie fakt gdy dziewczyna nie szanuje się (śpią z kim popadnie) Zachodzi w ciąże i usuwa dziecko jakby to było nic!!! Zwykła operacja a przeciez dzieciątko w 24 tygodniu moze juz żyć na świecie!!!
Będąc w 2 klasie liceum siostra która prowadziła religie puściła nam film o aborcji wypowiadały się tam dziewczyny w naszym wieku po aborcjach płacząc!! chciały cofnąć czas aby móc tylko urodzić dziecko które same zabiły....
Sam opis słowny lekarza który opowiada jak wyciąga z brzuch nóżki potem tułów rączki i główkę i musi sprawdzić czy wszystko napewno jest na stole!!!! TRAGEDIA
Bo nie oszukujmy się kobiety które dokonują aborcji robią to juz przed 24 tyg kiedy to juz Dziecko nie płód mogło by urodzić sie w szpitalu i miec rodzinę żyć bo kazda mała istotka jest częścią świata!!!!

6. Gadulstwo
Nie wiadomo jakbyś sie starał co byś zrobił/ zrobiła ludzie i tak będą gadać to sie nigdy nie zmieni nie maja swojego życia!!!
Wiec najczęściej krytykują innych wiec po co masz sie przejmować
"Co ludzie powiedzą "

7. Propaganda homoseksualna!!!
Nie wiem jak was ale mnie drażnią wszystkie wszechobecne teńcze zrobione z balonów lub co gorsza wstawione jako filtr na profilu fb!!!
Bo niby czemu to ma dowodzić!!!
Pamiętajmy ze w Polsce mamy zagwarantowana prawnie "rodzinę jako związek kobiety i mężczyzny " Co jest wpisane i zagwarantowane w Konstytucji!!!
NIE DAJMY SOBIE WMÓWIĆ ŻE JEST INACZEJ!!!
Moim skromnym zdaniem akceptacja związków homoseksualnych jest krokiem do promowania związków pedofilskich( tzw. Następuje tu wprowadzenie elementu pośredniego... Który ma za zadanie uśpić czujność i wprowadzić zachowania dewiacyjne jako normę!!!!) gdzie facet bez problemu będzie uprawiał....z małolatą!!!!
Wiec Cieszę się ze mój kraj jest tak zacofany !!!!   I kościół zatrzyma tą dewiacje!!!
Nie wierzycie mi Niemcy Już to wprowadziły narazie dla mniejszości uznaniowych,!
http://niepoprawni.pl/blog/1489/uwaga-ue-legalizuje-pedofilie-niebezpieczne-precedensy
Holandia robi wszystko żeby móc wprowadzić !!!
Chcesz wiedzieć więcej wpisz w Google
Legalizacja pedofilii
Nawet wyskoczą teksty nawę wyskoczą teksty o UE
Nadal jesteś taki tolerancyjny???!!!!
To juz będzie koniec moich rozmyślań zostawiam Was z tym :)
Czekam na waszą reakcję i komentarze
Moze dzisiaj to nie jest tak ważne jak dla mnie ( bo nie macie dzieci)...
Pamiętajcie ze to My budujemy przyszłość w której Twoje Moje pociechy będą dorastać i żyć.