TAG kosmetyczny

>_< ;D
Hejka dziewczęta ;)
Dzisiaj będzie coś super exstra ;)
Specjalnie dla was wszystkich tych którzy dopiero zaczynają przygodę z makijażem tzn. Raczkują w tej sztuce ...
Pamiętajcie żeby wziąć to z przymrużeniem oka ;)
Wiec zapraszam;
Was do wykonania trzech etapów naszej zabawy
1.CZYTAJCIE
2. KOMENTUJCIE
3. OBSERWUJCIE mój blog
Będzie mi bardzo miło @_@ 💖
Oczywiście znajdziecie mnie na portalach społecznościowych wiec wpadajcie
WSZYSCY MILE WIDZIANI :)
Tu mnie znajdziesz <3

Tag kosmetyczny
Podpatrzony i skradziony od
KOPIA KROPKA W KROPKĘ!!!
Bo po co się trudzić jak ktoś za nas wykonał całą pracę ;)


TAG KOSMETYCZNY
Raz....
Dwa ...
Trzy....   Start ♡.♡

1. Typ cery?
Co to takiego??
Zawsze mnie to zastanawiało ;)
Dzisiaj już wiem co to !!.. Zapraszam do postu na ten temat Link
Dobrze określony typ cery pomaga nam w właściwej jej pielęgnacji i uniknięciu wielu nieprzyjemnych wpadek.

2. Peeling do twarzy??
Chyba coś o tym juz wspominałam tu Link
Pamiętaj żeby z tym produktem za bardzo nie przedobrzyć!!
Zaleca się go używać raz na jakiś czas (raz w tygodniu)
Lub tak jak u mnie raz w miesiącu!!!
Codzienne używanie moze nadmiernie wysuszyć delikatna skórę ( jest to bardzo nie przyjemne)
Niech Ci nie wpadnie do głowy użyć na twarz peelingu do ciała bo będziesz miała dłuższy problem:(

3. Demakijaż??
Nie mam zielonego pojęcia czy coś pisałam juz pisałam na ten temat?
Jezeli tak to tu go znajdziesz:)
Pamiętaj że demakijaż powinien być Twoim codziennym obowiązkiem a nawet miła i przyjemna rutyną
Co powiesz na demakijaż w stylu relaksującego masażu?
Który pomoże Ci usunąć resztki makijażu!!oraz wszelkie resztki, pyłki i zanieczyszczenia które otaczają nas w dzisiejszym świecie:)

4. Mycie twarzy ??
Jest to codzienny rytuał kazdej z nas ,
Bo jak zrobić makijaż na brudnej buzi ??
Moze ono zakończyć wieczorny demakijaż
Pamiętajmy że zwykłe mydełka mogą nas uczulić i zle wpłynąć na skórę !!
Co do mycia miałam koleżankę która na obozie (pod namiotani)
Nawet na noc nakładała ogromną maskę fluidu na buzie !!
Kiedy ta buźka oddycha noc przecież jest czasem na regenerację ;)

5.Jaka jest Twoja ulubiona maseczka do twarzy!
Teraz pisząc to jedynie nasuwa mi się myśl kupka z błota!!!
Ok tak serio to będzie temat następnego postu U_U

Proszę o cierpliwość i wyrozumiałość :|
Jestem tylko człowiekiem nie maszyną :P

6. Jakiego szamponu i odzywki używasz??
Temat do dł...ugiej rozległej rozmowy :)
Jest zawsze aktualny i na Topie.
Jest dużo firm produkujących szampony!!!
Co najzabawniejsze największe marki maja dość dużo chemiczne składy :'(
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie odesłała was do produktów firmy Mariza
link do katalogu ( przesuń post w dół)

7.Używasz balsamu do ciała??
Balsam nie jest podstawowym produktem, ale znam takie osoby których skóra szybko się wysusza i musi być codziennie  smarowana!!
Problem jest duży no większość chemicznych balsamów uczula.

8. Czy masz piegi ?
Piegi to zabawna sprawa. Niektórym Panią wyskakują w czasie letnim!
W zimowym a niewidoczne dla naszego oka:)

9. Jakiego podkładu używasz?
Podkłady to temat nie kończącej się opowieści... Zapewne dla każdej z nas:-)
Mówi sie o nim dużo... Uczy ...
A i tak na ulicach widać laleczki w podkładzie dwa tony ciemniejszym lub co gorsze z maską i ciemnymi plamami skrywającymi pryszcze !

10. Ulubiony tuż do rzęs?
Tusz jest najlepszym przyjacielem kazdej kobiety a żeby dać efekt ŁAŁ nie musi kosztować fortuny :)
Jest nie zastąpiony w każdym makijażu oraz może występować samodzielnie:)
Nie mycie go z wszelkiego rodzaju odżywkami na wprost włosów (które są lekiem i używa się je we dług zaleceń wskazówek producentów)

11. Czym wykonujesz makijaż
Jest to oczywiście prywatna sprawa każdej z nas czym czuje lepiej tworzyć :)
Jednak faktem jest ze dobre pędzle to podstawa każdego wyrafinowanego makijażu.
Oczywiście nie zapomnijmy o dbaniu o nie,
Nie pożyczajmy ich.
Aplikatorki dołączone do zestawu możesz wyrzucić :)

12. Czy zdąża Ci się niezdarnie zrobić makijaż??
Każdy nawet najlepszy wizażysta/ka mogą mieć zły dzień i cos może im nie wyjść!!
Makijaż to codzienna praca wykonywanie wyćwiczonych ruchów, gestów, pociągnięć pędzla!!
Wszystkiego kiedy trzeba się nauczyć a praca czyni mistrza :)
Wiem jakie to czasami trudne

13. Zbrodnia w makijażu??
Nie moja oczywiście;
Zgolenie brwi i namalowanie ich henna lub czymś innym!!!
To doskonale zobrazuje filmik który niedawno wpadł mi w oko STRASZNE ( tego nigdy nie róbcie)
  https://m.youtube.com/watch?v=Ch3vVjX07PI
Ta dziewczyna rysując nowe rzęsy złamała kilka zasad odsyłam was do mojego pierwszego postu na ten temat
Link
W komentarzach napiszcie mi jaki???

14. Kosmetyki drogeryjne
Ostatnio dość dużo o nich słychać :)
Niestety źle bo jak można nazwać otwieranie produktów które są do sprzedaży!!!
Otwarcie produktu zmniejsza datę przydatności do użytku
Ty otwierasz tusz do rzęs a koleżanka go za 3 miesiące kupi!!!
Morał z tego taki że kosmetyk ten jest nie do użytku!!!
* Używanie produktów/ testerów przez wiele osób;
Kiedyś pod jakimś filmem na youtube dziewczyna napisała
"Kupowałam kosmetyki w drogerii i stanęłam przy szafie !! Moje oczy ujrzały brudna bezdomną Kobietę używająca wszystkość szminek i malującą sie przy okazji!!"
*******************************
Dla tego wole być konsultantką
Mieć swoje kosmetyki z dostawą do domu i prezentami;

15. Kosmetyki na ulicznych bazarkach
Stanowczo wszystkim Panią odradzam tego rodzaju zakupy
*Kosmetyki mogą się zniszczyć lub zmienić konsystencje/właściwości pod wpływem np. czynników atmosferycznych zimno, nagrzanie na letnim słońcu!!
*Nie mamy pewności jak te produkty są przechowywane i przewożone :)
I wiele wiele innych :)

Dziekuje za czytanie
Pozostawcie po sobie ślad komentarz i linki do bloga :)
Buziaczki👄👄 Pa Pa.

Popularne posty