Druga strona medalu - chrześcijaństwo

Hejka teraz podzielę się z wami moimi przemyśleniami z ostatnich paru miesięcy.
Są to przemyślenia na temat naszej a właściwie mojej wiary, którą jak każdemu nadali rodzice w dniu chrztu "świętego"
Od pewnego czasu gdy jestem za granicą czytam oglądam wszystko co tyczy sie wiary chrześcijańskiej a nawet też innych wiar;) ...
 ale o tych innych może w innym poście bo obawiam się że zbraknie stron a wam odechce się czytać już na wstępie ;)




Jak pewnie każdy z was jestem chrześcijanką jak to się przystało mówić "wierząca ale nie praktykująca!!!"
Co to za zdanie albo wierzysz sercem albo nie!!!
W moi przypadku jest to tak
*Ostatni rak w kościele byłam na szkolnych rekolekcjach pod przymusem,
* Bierzmowania nie miałam oczywiście całe przygotowanie przeszłam pozytywnie ale później po prostu rodzice nie mnie i pieniążków żeby zapłacić za krzyże i bierzmowanie,
Wstyd mi było powiedzieć o tym księdzu wiec nie pojawiłam sie na bierzmowaniu,
*Dwójką moich dzieci nie jest ochrzczona, teraz wiem na 100% ze tego nie zrobię dzieci same wybiorą swoja wiarę i drogę ;) Jak będą  starsze,
*Wielkanoc i Boże narodzenie w moim domku oczywiście ale tylko w domu zero kościoła ;)
Nie uważacie ze są to święta raczej świeckie niż kościelne?!! Ja je juz odbieram jak świeckie(...)
Ja wiem że moje argumenty weźmiecie jako obronę bo nie zrobiłam tego co każdy katolik powinien zrobić
Oczywiście możecie mnie krytykować ale prawda jest tylko jedna i na pewno nie w tym kościele dzieje się tu więcej krzywdy niż dobroci dla ludzi :(
***************
Teraz pytanie do was czy zastanawialiście się co znaczy kościół w naszych czasach?
Przeciez to jest tylko instytucja robiąca pieniądz dla Watykaniu i skazujący swoich wiernych na piekło jeżeli takie coś istnieje!!
Ile osób z was czytało Biblie w całości?
Napewo  nie wiele :( a czy wiecie że Biblia w starożytnych czasach przeszła  klauzurę została lekko zmieniona pod potrzeby kościoła katolickiego!!! Wszystkie inne jej wersie był palone wraz z ich właścicielami!
Na szczęście ta jedna jedyna została dla nas bo kto dokładnie przepowiedział nam wszystko (...) ;)
Co najlepsze kościół katolicki zmienił DWA PIERWSZE przykazania Boże!!!
Wszystko jest potwierdzone w filmnie,który wam podlinkuje niżej i  Biblii
Jak wiec możemy przestrzegać Bożych przykazań?
Znając ucząc sie tych zmienionych!!!
* Dlaczego my katolicy modlimy sie do obrazów figur itp.
PRZECIEŻ TO JEST ZAKAZANE
* Dlaczego na papieża mówi sie ojcze jak Ojciec jest  jeden Bóg w niebie!!!
* Czy zastanawialiście się nad znakami w kościele np
- opłatka który przyjmujemy w komunii
- ubiorze księży
- Znakach ukrytych w obrazach kościelnych
- kulcie matki bożej
- kulcie świętych
- a nawet krzyżu który nosił nawet Jan Paweł 2 ( czy widział ktoś jego obraz z bliska !!)
Ja jak zobaczyłam ten krzyż pierwszy raz na obrazku papieża pomyślałam co to za ohydztwo!!
Wy nie macie takiego wrażenia?
Jeżeli to wam nie dało do myślenia to podrzucę wam pare filmików na youtube które warto oglądnąć
Mi osobiście nie podoba sie hierarchia kościelna przecież Bóg nie potrzebuje pełnomocników i pośredników on kocha Ciebie i z Toba chce rozmawiać!
Od Ciebie chce usłyszeć Twoje grzechy!! -Dlaczego więc spowiadasz się księdzu!!
* Mój tato zawsze mówił że ksiądz powinien mieć rodzinę!
Kto się zastanawiał dlaczego księża nie maja rodziny?
Przeciez to proste bo kościół musiał by oddać zonie zmarłego księdza jego majątek a tak to zostaje wszystko,w kościele!!
Wiecie ze nasz Rząd chce zrobić Polskę państwem kościelnym- oczywiście jak nie wiadomo o co chodzi to tylko o pieniądze :)
* tyle jest dzieci gwałconych lub molestowanych przez księży a kościół po cichu na to zezwala!! Widzicie jak ukrywa winnych księży przeciez za takie coś powinno się ich wywali  z kościoła!!
*Przeciez my Polacy juz i tak płacimy ukrycie kasę dla Watykanu który uważa sie zwierzchnikiem Bożym!!
Oczywiście nim nie jest !!!
Przypomnijmy sobie jak Święta inkwizycja zdobywała wiernych!!
https://m.youtube.com/watch?v=vpctMp8VE4Q
https://m.youtube.com/watch?v=wWKkaV4mPbk
https://m.youtube.com/watch?v=jazBMuQzqhs
Zakończę juz bo można by było narzekać!!
Koniecznie zajrzyjcie na te filmiki jak ktos nie moze to wam streszczę tylko dajcie znać ze tego chcecie;)
To jest mój sposób myślenia nie ma on was urazić tylko zmienić wasz tok myślenia postrzegania kościoła
Musiałam sie z wami tym podzielić
Jezeli to przeczytaliście to koniecznie skomentujcie będzie mi bardzo miło ;)
Zapraszam was na mojego Facebooka zalakujcie stronkę ;)
https://m.facebook.com/mariza.natalia.rozpara?_rdr
Tu macie wszystkie moje miejscówki internetowe
http://rogatyaniol19.blogspot.co.uk/2015/09/tu-mnieznajdziesz.html?m=1
Zostawiam wam jeszcze jeden filmik ;)
https://m.youtube.com/watch?v=U2QuhIcyFmE
Buziaczki pa pa ( tradycyjnie juz@_@)
Dziękuję ;) to było napewno szokujące a nawet trudne :(dla niektórych

Popularne posty