Tęsknota

@aaaaa....
U mnie nic się nie zmieniło :/
Jak wam pisałam "utknęłam" na dobre w Anglii (brak dowodu)
I nawet sprawa w polskim sądzie mnie z tego miejsca  nie wyciągnie (...)
Która i tak się odbędzie bez mojego udziału ...
 Właśnie jakbym sobie skojarzyła, przypomniała że tak wyglądało całe nasze życie od pojawienia się synka Ja jako osoba nie istniałam!!! W swoim własnym związku i rodzinie byłam tylko
Opiekunką 24/24 !!! Bo przecież tata wrócił to dzieci mogą wstac o 2 w nocy żeby sie z nimi pobawić!!
Bo jak jest cos źle to oczywiście Ja winna!!
(...) wymieniać można wiele szkoda tylko czasu ... Ale jestem pewna że nie tylko Ja miałam takie problemy może któraś z was je ma???
Jest w powiedźmy nie udanym związku!!!
****
Mam bardzo mieszane uczucia podjęłam decyzję z której skutkami będzie mi dane zmierzyć się w niedalekiej przyszłości :(
Ale na szczęście nie jestem sama...
Mam swoja drugą może nie doskonałą ale moja drugą połówkę
Jeszcze do szczęścia potrzebuje swoich dwóch skraweczków bo bez nich moje życie jest puste!!!
Brakuję tego czegoś co zrozumie tylko matka...
***********
...Kiedys zaczęłam płakać mój ukochany synek ( wtedy 3 letni) przytulił mnie i powiedział "Mamo kocham Ciebie" To było tak cudowne i nie samo wite bo to było jego pierwsze kocham Cię...
Teraz jestem tu w Anglii każdego dnia tęsknię za swoja córeczka i synkiem brakuje mi ich obecność, uśmiechu;)
Czasami z nimi porozmawiam ale jest to krótkie i kończy się na tak... Tak...nie nie...
Lub Wogóle nie dają mi z nimi porozmawiać!!
Teraz wiem że gdybym mogła cofnąć czas zrobiłabym wszystko żeby dzieci zabrać ze sobą...
Z drugiej strony w tamtym czasie byłam osobą chylącą sie ku upadkowi(...)
Każdy ma swój zły monet w życiu ten był najgorszy...
Teraz przychodzi czas na odbudowę tego co straciłam w zyciu... Przez zły dobór partnera!!! Który okazuje się męska świnią!!
A mawia się;
Miłości poznaje sie po tym jak osoby się rozstają !!...
*****
Jutro jest kolejny ważny dzień rozprawa w sądzie mija osobę będzie reprezentować Pani adwokat ale to i tak nie wystarcza bo konieczne jest moje osobiste zeznanie :(
Śmieszne jest to że cały pozew jest na podstawie kłamstw i niedopowiedzeń (...)
Oczywiście nic konkretnie napisać nie mogę bo sprawa sie toczy i potrwa jeszcze długo ;)
Biedne maluszki tyle wycierpiały przez swojego   "Ojca" Bo jak nazwać ostatnio osobę która robi sobie z dziecka tarczę!!!
****
Każdy z nas ma czasami ochotę po prostu zniknąć (...)
Teraz wiem że wyjeżdżając największą krzywdę wyrządziłam mojej małej córeczce... I ta myśl strasznie mnie boli
Chciałabym żeby wiedziała że bardzo bardzo Ja kocham mój mały skarbeczek ...
Tak wiele bym dała żeby móc Ciebie teraz przytulić...
Mam nadzieje że moje dwa skarbeczki kiedyś mi wybacza bo to był największy błąd który zrobiłam...
Mimo tego wiem że niedługo będziemy razem i stworzymy nowa wspaniałą rodzinę...
Taka której wam przez te pierwsze lata życia brakowało...
Kocham Was moje dzieciaczki ;)
Czekamy na was
Buźki....
28-10-2015r

Popularne posty