Tu mnie,znajdziesz !馃憚

Hej dziewczyny;)
Dzi艣 mam ju偶 mniej czasu wi臋c posty b臋d膮 dodawane tylko raz w tygodniu!!!
My艣l臋 偶e b臋dzie to Niedziela!!!

Chcia艂abym 偶eby艣cie porzucali mi tematy o kt贸rych chcia艂yby艣cie przeczyta膰 lub po prostu pozna膰 czyj膮艣 odmienn膮 opini臋 na dany temat...



Jestem szcz臋艣liwa 偶e jest was coraz wi臋cej wi臋c jezeli nie chcecie przegapi膰 moich nowych post贸w to mnie zaobserwujcie;
Zapraszam na

m贸j blog RogatyAnio艂19-Mariza

Strona na fb
RogatyAniol艂19-Mariza
Strona na Twitter
RogatyAnio艂19-Mariza
Moje konto Google
Natalia Rozpara

Zapraszam r贸wnie偶 do grup na facebooku kt贸rych jestem za艂o偶ycielk膮!!?(zapomnia艂am jak fb to nazywa!!!).....
przypomnia艂am sobie (po dw贸ch dniach mnie o艣wieci艂o! ;)....) administratorem ;)
Makijaz Moja Pasja
Tanie kosmetyki firmowe

Mo偶ecie si臋 ze mn膮 kontaktowa膰
e-mailowo pod adresem;

nataszka19@spoko.pl
W temacie prosz臋 napisa膰 spraw臋 w zwi膮zku kt贸rej kontaktujecie si臋 !!!

NUMER TELEFONU JEST NARAZIE NIE AKTYWNY PONIEWA呕 JESTEM ZA GRANIC膭!!!
I NIE CHCE CIEBIE NACI膭GA膯 NA KOSZTA

Jest mo偶liwo艣膰 kontaktu przez skeypa !!!
(po wcze艣niejszym um贸wieniu si臋 !!!)

W wiadomo艣ci na fb bloga RogatyAnio艂19-Mariza
RogatyAnio艂19-Mariza

Dzi臋kuj臋 偶e jeste艣cie zapraszam do kontaktu!!!
I oczywi艣cie odwiedzania czytania i komentowania bloga !!!

Przy 50 obserwatorach i ok 5000 wy艣wietle艅 zrobi臋 super rozdanie z kosmetykami Mariza i dwiema super Niespodziankami!!!
(napewno b臋dzie co艣 z uk!!!!)

Zapomnia艂am wspomnie膰 jest 01- wrzesnia czas na nasz nowy katalog!!!
Ciekawe nowo艣ci??? Bo Ja Tak!! Z tego katalogu b臋dzie moje pierwsze zam贸wienie do UK 馃憚
To zagl膮dajcie ;)
LINK DO 艢CI膭GNI臉CIA NA TW脫J TELEFON ;) :)
katalog nr.5 2015r wrzesie艅- pa藕dziernik



Popularne posty